Skip to main content

Ongelma tilauksessa

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Minkä takia kun kirjautuu omille sivuille ja menee liittymän hallintaan, niin lukee edelleenkin

Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.

Eli mulla on 450@Langaton laajakaista tejän kautta ja siinä muuttu tekniikka joulukuun alusta. ja sillon kun vaihdos tuli niin otin myös 1 vuoden määräaikasen hintaan 39.90€. Miksi omilla sivuilla edelleenki lukee nuin. Minulle on tullut jo tuon takia 1 lasku joka oli vielä vanhalla hinnalla, jonka kuitenkin sain soittojen jälkeen korjattua. Onko näin että kun tuota ei ole vieläkään käsitelty ja kun seuraava lasku tulee niin se on taas vanhalla hinnalla? Ja taas pitää alkaa soittelemaan? Ja vielä seki, että kun soittaa laskutukseen niin ne ei voi tuota käsitellä vaan ne siirtää puhelun jonnekki joka käsittelee 450@ laajakaista asioita. Eli miten tuon kans toimitaan jatkossa jos tuota ei käsitellä? Ja antakaa suora numero joka käsittelee 450@ laajakaista asioita ja ilmanen.

4 kommenttia

  • February 19, 2013
Hei Levanteri,

meillä on ollut järjestelmävirhe, joka on aiheuttanut sen, että 21.11.2012 tehty tilaus ei ole mennyt loppuun. Tästä syystä omillasivuilla tuo "tilauksen käsittely on kesken" -ilmoitus tulee. Samasta syystä siellä näkyy myös väärä hinta kun tarjoushinta ei ole päivittynyt. Laskutusta on korjattu hyvityksellä ja tullaan korjaamaan niin kauan kunnes tilaus on saatu normaalisti vietyä loppuun. Pahoittelen tästä sinulle aiheutuvaa harmia! Emme tiedä tässä vaiheessa milloin tämä asia korjaantuu, mutta yritämme parhaamme että tilaus saadaan vietyä mahdollisimman pian loppuun ja laskutus saadaan sopimuksen mukaiseksi. Lähdemme siitä, että sinun ei tarvitse kuukausittain virheellisestä laskusta soittaa, mutta jos kuitenkin näin tapahtuu, voit ottaa meihin yhteyttä tätäkin kautta ja mikäli olet Facebookissa, hoidamme asiaa myös siellä.
Laskutukseen liittyvät yhteydenotot hoidetaan Asiakaspalvelussamme 0200 17000.

  • February 19, 2013
Levanteri, kysyisin vielä, että millaista muutosta olit liittymälle tekemässä joka ei nyt ollut mahdollista?

  • February 19, 2013
Onko vieläkään sitten mahdollista saada soneran kautta 3 megan liittymää 450@ laajakaistaan? Kun se Datamen kautta on mahdollista. Semmosia muutoksia olisin tehny jos se on mahdollista. Vai pitääkö mulla odottaa että määräaikanen loppuu tämän vuoden marraskuussa ja vaihtaa datameen?

  • February 19, 2013
Tämän hetkisin tiedoin meillä 3M saatavuutta ei ole 450 -langattomaan tulossa. Mutta jos tilanne muuttuu, tiedotamme asiasta hyvissä ajoin.