Minkä takia kun kirjautuu omille sivuille ja menee liittymän hallintaan, niin lukee edelleenkin
Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Eli mulla on 450@Langaton laajakaista tejän kautta ja siinä muuttu tekniikka joulukuun alusta. ja sillon kun vaihdos tuli niin otin myös 1 vuoden määräaikasen hintaan 39.90€. Miksi omilla sivuilla edelleenki lukee nuin. Minulle on tullut jo tuon takia 1 lasku joka oli vielä vanhalla hinnalla, jonka kuitenkin sain soittojen jälkeen korjattua. Onko näin että kun tuota ei ole vieläkään käsitelty ja kun seuraava lasku tulee niin se on taas vanhalla hinnalla? Ja taas pitää alkaa soittelemaan? Ja vielä seki, että kun soittaa laskutukseen niin ne ei voi tuota käsitellä vaan ne siirtää puhelun jonnekki joka käsittelee 450@ laajakaista asioita. Eli miten tuon kans toimitaan jatkossa jos tuota ei käsitellä? Ja antakaa suora numero joka käsittelee 450@ laajakaista asioita ja ilmanen.
Ongelma tilauksessa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.