Hei Soneran väki,
Ongelma vaan on jatkunut vieläkin OMILLA SIVUILLA, vaikka teillä aamusta oli ilmoitus.Että 1.7.10 - 1.7.10. klo: 00:00 - 09:00 välisenä aikana on huoltokatko.
1.Edelleenkin on sähköpostissani mennessä vanha ilme jne?
Miksi uudistuneilla omilla sivuilla on sähköpostissa vanha ilme?, ja kuviot?.
Muuten sivusto näyttää uudistuneen ilmeensä jne.
Olen kokeillut sen FIREFOX ja IE8 selaimellakin.
2. Eikä saldotietonikaan ole päivittynyt vieläkään.
Sivu 1 / 1
Webmailin vanhempi versio palautettiin keskiviikkona toistaiseksi takaisin käyttöön. Uusi webmail tekee paluun myöhemmin.
Jos Omien sivujen saldotiedoissa ongelmana se että matkapuhelinliittymän saldotiedot eivät päivity, tee asiasta vikailmoitus. Vikailmoitus on helpoin tehdä Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne - lomakkeella, johon voi kirjata mikä on ongelma ja mitä liittymää se koskee.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos Omien sivujen saldotiedoissa ongelmana se että matkapuhelinliittymän saldotiedot eivät päivity, tee asiasta vikailmoitus. Vikailmoitus on helpoin tehdä Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne - lomakkeella, johon voi kirjata mikä on ongelma ja mitä liittymää se koskee.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.