Hei Soneran väki,
Ongelma vaan on jatkunut vieläkin OMILLA SIVUILLA, vaikka teillä aamusta oli ilmoitus.Että 1.7.10 - 1.7.10. klo: 00:00 - 09:00 välisenä aikana on huoltokatko.
1.Edelleenkin on sähköpostissani mennessä vanha ilme jne?
Miksi uudistuneilla omilla sivuilla on sähköpostissa vanha ilme?, ja kuviot?.
Muuten sivusto näyttää uudistuneen ilmeensä jne.
Olen kokeillut sen FIREFOX ja IE8 selaimellakin.
2. Eikä saldotietonikaan ole päivittynyt vieläkään.
Ongelma vaan on jatkunut vieläkin OMILLA SIVUILLA
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.