Moi!
Eli sellanen ongelma on kun viikko sitten ostin uuden modeemin yläkertaan xboxia varten,niin nyt sitten alakerrassa oleva modeemi joka on kytketty tietokoneeseen ei suostu toimimaan yhtä aikaa vaan kun molemmat on kytketty niin kumpikaan ei toimi.Molemmat ovat siis eri puhelinpistokkeissa ja jos yläkerran modeemin ottaa irti pistokkeesta niin lähtee alakerrasssa homma pelittämään.Mikä neuvoksi?
Ongelma(vaikea otsikoida)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.