Ongelmaa
Ostin tässä pieni aika sitten kannettavan, nyt meillä on siis pöytäkone ja kannettava. pöytäkoneen modeemi on 1 paikkainen, joten en saa nettipiuhaa heitettyä modeemista läppäriin. Lainasin kaverilta modeemin jossa on 4 paikkaa, mutta kone ei saa yhdistettyä modeemia millään, pitäisikö soneraan ilmottaa mac-koodi vai ? olen koittanut myös pöytäkoneen modeemia läppäriin, mutta yhteyttä ei löydy ja tietokone sanoo että ohjaimia ei löytynyt. mitä pitäisi tehdä ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.