Onko kenellekään käynyt näin?
Ihmettelin, kun sähköpostiosoitteestani Näkkärin valvojat alkoivat valittamaan, että kaikki eivät saaneet yhteyttä minun sähköpostiini...
Meni muutama tunti ja en itsekään päässyt kirjautumaan sähköpostiini... Koko ajan oli kuitenkin mahdollista päästä Soneran Omille Sivuille kaikilla kolmella käyttäjän tiedoilla ja vanhalla - siis entisellä - salasanalla, mutta sähköpostiyhteyteni oli poikki koko ajan?
Imuroin Soneralta korjausohjelman ja sekin totesi, että salasanassa on jotain vialla...
Sitten!
Ongelma korjatui äkkirysäyksellä... Muutettiin Soneran Omien Sivujen kautta salasana ja ja 'Simsalabim'?
Sähköposti aukesi muutettuamme salasana sähköpostissa vastaavaksi?
Onko jollakin muulla ollut tällaisia ongelmia?
keijokullervo
Sivu 1 / 1
On vaikea sanoa tarkasti mistä kyseinen ongelma on johtunut. Omille Sivuille ja sähköpostiin -kirjautumisessa on käytössä sama salasana, joten sähköposti pitäisi toimia normaalisti juuri sillä käyttäjätunnuksella ja salasanalla, millä Omille Sivuille -kirjautuminenkin onnistuu.
Jos sähköpostiin ei pääse kirjautumaan Omien Sivujen kautta tai sähköpostiohjelmalla, sähköpostiin kirjautumista kannattaa silloin testata suoraan https://webmail.inet.fi -sähköpostisivumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos sähköpostiin ei pääse kirjautumaan Omien Sivujen kautta tai sähköpostiohjelmalla, sähköpostiin kirjautumista kannattaa silloin testata suoraan https://webmail.inet.fi -sähköpostisivumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tapauksesta muualla kuulleena esittäisin jatkokysymyksen.
Kun omille sivuille on yhdistetty matkapuhelinliittymä ja laajakaistaliittymä niin, että Omien sivujen salasana poikkeaa pääsähköpostitilin salasanasta ja käytössä on vielä lisäpostilaatikoitakin, niin mitkä salasanat vaihtuvat Omilla sivuilla salasanaa vaihdettaessa?
Epäilen, että tällaisessa tilanteessa pääsähköpostitilille tarkoitettu salasanan vaihto oli jotenkin ensin epäonnistunut ja liittymän tiedot sekaantuneet aiheuttaen ongelmia sähköpostin käyttöön. Ja uudella yrittämällä korjautunut.
Kun omille sivuille on yhdistetty matkapuhelinliittymä ja laajakaistaliittymä niin, että Omien sivujen salasana poikkeaa pääsähköpostitilin salasanasta ja käytössä on vielä lisäpostilaatikoitakin, niin mitkä salasanat vaihtuvat Omilla sivuilla salasanaa vaihdettaessa?
Epäilen, että tällaisessa tilanteessa pääsähköpostitilille tarkoitettu salasanan vaihto oli jotenkin ensin epäonnistunut ja liittymän tiedot sekaantuneet aiheuttaen ongelmia sähköpostin käyttöön. Ja uudella yrittämällä korjautunut.
Pääkäyttäjätunnuksen salasanan vaihtaminen ei vaikuta lisäpostilaatikoiden salasanoihin. Lisäpostilaatikoiden salasanat voit tilata erikseen pääkäyttäjän sähköpostiosoitteeseen.
Jos olet yhdistänyt internet-tunnuksen ja matkapuhelintunnuksen ja vaihdat salasanaa, toimii uusi salasana jatkossa kummallakin tunnuksella.
Jos olet vaihtanut salasanaa ja sinulla on käytössä erillinen sähköpostiohjelma (esim. Outlook Express, Windows Mail), salasana tulee vaihtaa myös ohjelman tiliasetuksiin, koska muuten ohjelma yrittää kirjautumista vanhentuneella salasanallasi.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jos olet yhdistänyt internet-tunnuksen ja matkapuhelintunnuksen ja vaihdat salasanaa, toimii uusi salasana jatkossa kummallakin tunnuksella.
Jos olet vaihtanut salasanaa ja sinulla on käytössä erillinen sähköpostiohjelma (esim. Outlook Express, Windows Mail), salasana tulee vaihtaa myös ohjelman tiliasetuksiin, koska muuten ohjelma yrittää kirjautumista vanhentuneella salasanallasi.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.