Kyseinen modeemi ja 100mbn liittymä ollut nyt jonkun aikaa ja seuraavaa ongelmaa: selain ei pysty lataamaan sivuja, jos saman aikaisesti on p2p ohjelma päällä. Jos ohjelman sulkee, alkaa selain taas toimia. Vastavaa ongelmaa esiintyy myös jos Steam tai EA Origin on päällä. Modeemin toimivuus on muutenkin hämärää sillä välillä nettipelit ja esim. Steam eivät saa yhteyttä internettiin mutta samaan aikaan selain toimii moitteetta ja windowsin mukaan yhteys löytyy...
En pysty ymmärtämään missä vika on. Joillakin on tuo firmwaren päivitys auttanut joten voitteko laittaa sellaista tulemaan? Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan...
Sivu 1 / 1
Hei Liero,
Laitettu modeemille päivitystä tulemaan. Kannattaa tehdä myös seuraavanlainen muutos modeemin hallinasta käsin:
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Laitettu modeemille päivitystä tulemaan. Kannattaa tehdä myös seuraavanlainen muutos modeemin hallinasta käsin:
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Terve,
Minulla hajosi tuo vanha modeemi ja sain nyt takuusta uuden, samalla palasivat myös nuo ongelmat joista aieminkin valittelin. Firmwaren päivitys auttoi silloinkin (pääsi muokkaamaan modemin asetuksia enemmän) niin voitteko laittaa päivytystä taas tulemaan? Kiitos!
Minulla hajosi tuo vanha modeemi ja sain nyt takuusta uuden, samalla palasivat myös nuo ongelmat joista aieminkin valittelin. Firmwaren päivitys auttoi silloinkin (pääsi muokkaamaan modemin asetuksia enemmän) niin voitteko laittaa päivytystä taas tulemaan? Kiitos!
Hei Liero,
Modeemin ohjelmisto päivittyy nykyään automaattisesti, joten kun olet uuden modeemin verkkoon kytkenyt, niin ohjelmiston olisi siinä yhteydessä pitänyt jo saada viimeisimmän ohjelmiston. Mikäli yhteydessä esiintyy edelleen kuitenkin ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Modeemin ohjelmisto päivittyy nykyään automaattisesti, joten kun olet uuden modeemin verkkoon kytkenyt, niin ohjelmiston olisi siinä yhteydessä pitänyt jo saada viimeisimmän ohjelmiston. Mikäli yhteydessä esiintyy edelleen kuitenkin ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Samanlaisia ongelmia täällä heti kun otin kaapeliliittymän.
Hei niskpa-a,
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Tarkentaisitko vielä minkälaisia ongelmia sinulla on? Eikö modeemin siltaaminen onnistu vai mistä mahdollisesti kyse?
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Tarkentaisitko vielä minkälaisia ongelmia sinulla on? Eikö modeemin siltaaminen onnistu vai mistä mahdollisesti kyse?
Hei
Eli heti kun olemme siirtyneet kaapelimodeemin käyttöön niin yhteys alkanut pätkimään. Valot palaa modeemissa normaalisti mutta yhteys ensin hidastuu ja lopulta menee poikki. Yhdistäminen sonera avustajan kanssa onnistuu, mutta vie aivan tajuttoman kauan aikaa.
Pitääkö toi modeemi päivittää jollain ohjelmalla vai mitä tän kans tehdään?
Eli heti kun olemme siirtyneet kaapelimodeemin käyttöön niin yhteys alkanut pätkimään. Valot palaa modeemissa normaalisti mutta yhteys ensin hidastuu ja lopulta menee poikki. Yhdistäminen sonera avustajan kanssa onnistuu, mutta vie aivan tajuttoman kauan aikaa.
Pitääkö toi modeemi päivittää jollain ohjelmalla vai mitä tän kans tehdään?
Hei niskpa-a,
Minkä merkkinen modeemi sinulla on käytössä? Jos laite on Cisco EPC 3825 niin modeemin uudelleenkäynnistyksellä tulisi automaattisesti päivittyä uusin softa laitteeseen. Suosittelisin ehkä tekemään jopa tehdasasetusten palautuksen painamalla laitteen reset-nappia pohjassa 30s ajan.
Käytätkö yhteyttä tällä hetkellä langattomasti vai verkkokaapelin ylitse?
Minkä merkkinen modeemi sinulla on käytössä? Jos laite on Cisco EPC 3825 niin modeemin uudelleenkäynnistyksellä tulisi automaattisesti päivittyä uusin softa laitteeseen. Suosittelisin ehkä tekemään jopa tehdasasetusten palautuksen painamalla laitteen reset-nappia pohjassa 30s ajan.
Käytätkö yhteyttä tällä hetkellä langattomasti vai verkkokaapelin ylitse?
Hei
Modeemi on cisco epc 3825 resetoitu useampaankin otteeseen ja langattomasti käytössä
Modeemi on cisco epc 3825 resetoitu useampaankin otteeseen ja langattomasti käytössä
Hei niskpa-a,
Kannattaa kokeilla vielä miten yhteys toimii kaapelin kautta. Jos yhteys toimii kaapelilla normaalisti, niin kannattaa testailla langattoman verkon kanavan vaihtamista. Tämä onnistuu modeemin hallintapaneelin kautta.
Jos ongelma ei kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Kannattaa kokeilla vielä miten yhteys toimii kaapelin kautta. Jos yhteys toimii kaapelilla normaalisti, niin kannattaa testailla langattoman verkon kanavan vaihtamista. Tämä onnistuu modeemin hallintapaneelin kautta.
Jos ongelma ei kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.