Skip to main content
Onko muilla vastaavaa että ohjelma jämähtää paikalleen kesken kaiken, tai menee valikkoon ihan itsestään kesken ohjelman? Todella turhauttavaa kun ainoa tapa jumittaessa on sammuttaa digiboksi ja odottaa minuutti ja laittaa päälle jotta saa taas kanavat näkyviin. Tässä ajassa lätkämatsissa on tehty jo maali ja alkaa #¤"#¤ oikein kunnolla kun ei sitä nähnyt, tai jokin muu kohtaus mitä oli katsomassa loppuu.

Eipä tule mieleenikään alkaa tilaamaan kanavapaketteja kun ei peruskanavatkaan toimi moitteitta.

Kanavien vaihdot todella hitaita ja välillä kun selaillut kanavia nuolilla ylös/alas ja haluaa jäädä katsomaan menee hetki (30s) niin hyppääkin seuraavalle kanavalle.

Laitteen komponenttivideolähdöstä en ole saanut kuvaa lainkaan videotykkiini, vaikka kaikista muista komponenttilähdöistä kuva näkyy laitteistollani moitteita.

Toivottavasti näihin saa pikaisen korjauksen kun muuten olisi ominaisuuksiltaan erittäin hyvä palvelu, parempi kanava valikoima antennitalouksissa, ja elokuvien vuokraus jota ei uskalla kokeilla kun menee tavallisestikkin jumiin kesken käytön.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella vastata paremmin Koti TV:n toimintaan liittyen. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Asiakasnumero lisätty.
Yhteys ADSL-modeemin ja -keskittimen välillä ainakin vaikuttaa olevan hyvä. Yhteyden kaistanleveyden puolesta maksiminopeudet ovat tällä hetkellä noin 18/1 Mbit/s ja dataliikenteen virheiden määrä on pieni.

ADSL-yhteyden puolesta Koti TV:n pitäisi toimia hyvin, mutta toimiva laajakaistayhteys ei vielä sinänsä takaa Koti TV:n hyvää toimintaa, sillä esimerkiksi ADSL-modeemin ohjelmisto saataa olla tarkoitukseen huonosti sopiva. Kannattaisi tarkistaa onko ADSL-modeemiisi saatavissa ohjelmistopäivitystä. Myös Motorola IPTV-digiboxin ohjelmiston poisto ja uudelleenasennus kannataa tehdä läpi. Toimenpide neuvotaan Ohjeet ja vinkit - sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet.

Motorola-digiboxin komponenttiliitäntä antaa kuvaa ainakin sen jälkeen kun boxin asetuksista on manuaalisesti valittu käytettävä kuvantarkkuus. Asiaa testattiin muutama päivä sitten ja taisi olla että vaati vielä yhden "OK" painalluksen kaukosäätimestä sen jälkeen kun liitäntä komponenttiliitimien kautta oli tehty.

Vastaa