Vaihdoin äskettäin liittymäni vanhasta Oma Sonerasta Surffilauta 3G:hen. Tässä välissä vaihdoin epähuomiossa yhdeksi päiväksi liittymäni 4G liittymään, mutta koskan se ei toimi iPhone4:ssa vaihdoin siis udelleen tuohon Surffilautaan.
Tätä ennen iOS 7 lataamisen jälkeen iMessage oli toiminut oikein. Liittymän vaihtamisen jälkeen en ole saanut iMessagea toimimaan. Liittymäni 3G yhteys toimii kyllä normaalisti.
Omilla sivuillani näen, että tekstiviesteistä on mennyt veloitusta tekstiviestipaketista huolimatta, joten aktivointiviestejä on tainnut puhelimestani lähteä. Missään vaiheessa kativointia ei ole nyt kuitenkaan tullut viestiä aktivointiviestin mahdollisesta maksullisuudesta.
iMessagen päälle kytkemisen jälkeen puhelin jää odottamaan.., mutta aktivointi ei koskaan valmistu. Klikatessa "käytä Apple ID:tä iMessagen lähettämiseen" joutuu salasanan täydentämään. Sen jälkeen kun painaa "kirjaudu sisään" tulee viesti "Ei voitu kirjautua sisään. Tarkista verkkoyhteys ja yritä uudelleen".
Olen laittanut aika-asetuksen automaattiseksi, tyhjentänyt verkkoasetukset, käynnistänyt puhelimen uudelleen ja yrittänyt aktivoida iMessagea lentokonetilan kanssa pelaamalla.
Mitäköhän sitten?
Ongelmia iMessagen aktivoinnissa (liittymän vaihto)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.