Skip to main content

Ongelmia kanavien näkyvyydessä

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Terve,

Eilen heti välittömästi sen jälkeen kun uudelleenkäynnistin digiboksini uudestaan saadakseni Ylen uudet HD-kanavat näkymään alkoi sellainen ongelma, että osa lähinnä nyt Viasat/Nelonen-paketin kanavista lakkasi näkymästä.

Kun esimerkiksi vaihdan jollekin 4 Pro HD -kanavista, niin ruutu pysyy vain mustana. Sama homma myös Viasat Hockey -kanavien kohdalla, sekä muutamien muidenkin kohdalla, esim. se Viasatin historiakanavakin on ihan pelkkää mustaa vaan. Sen sijaan esim. Nelonen Nappula jne. ovat toimineet ihan kunnolla eilisen uudelleenkäynnistyksen jälkeenkin.

Tämän ongelman kanssa on nyt painiskeltu eilisestä lähtien. Välillä auttaa, kun käynnistää digiboksin uudestaan ja em. kanavat saattavat näkyä tämän jälkeen.

Mikähän tässä nyt oikein mättää?

6 kommenttia

  • January 29, 2014
Sama vika tuli kans eilen ku uudelleenkäynnisti viihteen. esim. HBO, eurosport2 ei näy. eikä moni muukaan kanava.

  • Uusi jäsen
  • January 29, 2014
Itelle tuli sama ongelma. No siitäpä soitin vikapalveluun kun halusin kanavat toimimaan. Oli kuulema menny jotenkin kanavat jumiin ja ne lähetti ne uudellee niin rupes kaikki näkyy.

  • January 30, 2014
Hei kooper ja hossi,

Mikäli kanavilla sama ongelma jatkuu edelleen, niin olettehan vikapalveluumme yhteydessä.

  • January 30, 2014
Hei!
Tässä on ollut muutaman päivän vikana, että maksullisista surf- kanavista jotkut ovat aina satunnaisesti pimeänä. Ei voi tarkalleen nimetä mitkä kanavat ne vaihtelevat jopa päivän aikana. Tämä sama ongelma on ilmennyt jo toisen kerran tämän kuukauden aikana. Edellinen kesti noin viisi päivää ja nyt on menossa kolmas päivä. Puhelimella ei pääse tekemään vikailmoituksia , kun ei vastata tai on tunnin jono. Toivoisin ongelman korjaantuvan pikaisesti.
Taitavat siellä soneran päässä tekniset asiantuntijat tehdä "parannuksia" tietämättä mitä sotkuja aiheuttavat.

Terv. sallee

  • January 30, 2014
Digiboksit resetointi auttoi mulla. Taas näkyy kanavat.

  • January 31, 2014
Hei sallee-a,

Vieläkö ongelma jatkuu ja onko nettiyhteys toiminut muuten normaalisti?

Kokeile käynnistää digiboxi uudelleen käyttämällä siitä virtajohtoa irti. Mikäli ongelma jatkuu, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä. Voit jättää vikailmoituksen myös Omien sivujen kautta.