Ongelmia Koti-TV:n kanssa
Tuossa viikko takaperin sain tuon järkyttävän kokoisen laatikon kotiini ja kolme päivää tuo boksi toimi kuin unelma, mutta nyt viikonlopun jälkeen on tullut ongelmia. Kun onnistun saamaan boksin päälle (boksia muuten vaivaa joku kosketusvika, saa asetella aika kauniisti paikalleen, jotta virrat pysyy päällä), niin eihän sieltä näy muuta kuin valkoinen ja jokseenkin kirkas ruutu, eikä yhtään mitään muuta. Piuhat ovat kyllä kiinni ja kaistaa luulisi riittävän, kun kuitenkin on kyseessä 24/2M -nettiyhteys. Modeemin virkaa hoitaa TeleWellin TW-EA510 v3 ADSL2+, viime viikolla käytössä oli Elisa Viihteen laatikko, jolla homma toimi aluksi ihan moitteetta. Olisi mukava tietää, johtuuko vika modeemista, Motorolan laatikosta vai mistä? Modeemin asetuksia en ole ronkkinut millään tapaa. Syyskuu ja SM-Liigakausi lähestyy, joten olisi mukava saada apua mahdollisimman ripeästi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.