Hei!
Tein eilen liittymäsopimuksen netissä ja valtuutin Soneran irtisanomaan vanhan liittymäni ja siirtämään nykyisen numeroni. Sain aamulla tekstiviestillä vahvistuksen uudesta sopimuksesta. Tämän jälkeen vanha liittymäni lakkasi toimimasta eli ilmoittaa "ei verkkoa". Eikö vanhan liittymän pitäisi toimia siihen asti, kunnes uusi liittymä astuu voimaan?
Sivu 1 / 1
Heippa mikkos77,
Juuri näin, eli vanhan pitäisi toimia siihen saakka kunnes numero siirtyy meille.
Katselin että liittymän siirtoaika olisi 18.11.
Oletko kokeillut käynnistää puhelintasi uudelleen?
Juuri näin, eli vanhan pitäisi toimia siihen saakka kunnes numero siirtyy meille.
Katselin että liittymän siirtoaika olisi 18.11.
Oletko kokeillut käynnistää puhelintasi uudelleen?
Uudelleenkäynnistys auttoi, ei tullut itsellä mieleen:) Kiitos!
mikkos77,
Hyvä hyvä, yleensä tuo auttaakin moneen probleemiin.
Tervetuloa asiakkaaksemme!
Hyvä hyvä, yleensä tuo auttaakin moneen probleemiin.
Tervetuloa asiakkaaksemme!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.