Skip to main content
Hankin syksyllä 08 nettitikun Option igon 225. Toimi hyvin muutaman
kuukauden sen jälkeen yhteyden saaminen verkkoon hidastui ja lopulta loppui vallan. Palautin tikun myyjälle joka lupasi toimittaa tikun huoltoon. Tikku seikkaili toista viikkoa maailmalla ja palautui myyjälle ilmeisesti käymättä huollossa. parin päivän päästä sain uuden tikun, taas pelasi hyvin. Kone ilmoitti HSDPA EXELLENT SIGNAL.

Kului jälleen pari kuukautta ja sama ongelma on jälleen alkamassa,
etsii verkkoa, singnaali vaihtelee umts low signal - hsdpa exellnt
ja kaikkea siltä väliltä.

Mistä moinen voi johtua?
Jos asia ei ole vielä selvinnyt, kannattaa asian selvittämiseksi olla yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun. Näet myös www-sivumme kautta suuntaa-antavasti millainen matkapuhelinverkon peittoalue asuntosi alueella on. Tarkemmin asia selviää kuitenkin matkapuhelinvikapalvelun kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa