Skip to main content
Meillä on viime aikoina ollut hieman ongelmia nettiyhteyden kanssa. Reitittimen (Thomson TG789VN) firmware päivitettiin äskettäin, ja kaikki toimi ongelmitta 5 päivää sen jälkeen.

Ongelma on seuraava, nettiyhteys katkeaa koko talosta ihan yhtäkkiä. Välillä jopa useita kertoja päivässä, ja ainoa tapa saada yhteys takaisin, on käynnistää reititin uudelleen.
Tämä voi tapahtua ihan milloin vain, joskus ihan nettiä selaillessa, ja jopa silloin kun katselemme TV:tä digiboksin kautta, jolloin kuva pysähtyy ja netti katkeaa.(Tämä on tapahtunut aikaisemminkin)
Tätä on jatkunut jo jonkun aikaa, alkaa jo olla turhauttavaa tämä jatkuva reitittimen uudelleenkäynnistäminen.

Ongelma ei ole modeemissa/reitittimessä, ja sen varmistimme perjantaina kun kokeilimme toista reititintä.

Yksi ystävä ehdotti seuraavaa toimenpidettä: Puhelinkeskuksen portin resetoiminen etänä

Olisiko tuo mahdollista tehdä? Meiltä alkaa ideat loppumaan, seuraavaksi otamme luultavasti yhteyttä puhelimitse, jos ei tuokaan vaihtoehto auta tai ole mahdollinen.
Hei Kenwer55!

Kurkkasin liittymääsi ja pari aikaisempaa päivää yhteys on katkeillut, mutta tänään on pysynyt ylhäällä katkeamatta.
Mikäli vika edelleen jatkuu, suosittelen jättämään vikailmoituksen niin yhteyden tila voidaan tutkia tarkemmin.
Voitte jättää vikailmoituksen http://www.sonera.fi omien sivujen kautta.

Vastaa