Meillä on viime aikoina ollut hieman ongelmia nettiyhteyden kanssa. Reitittimen (Thomson TG789VN) firmware päivitettiin äskettäin, ja kaikki toimi ongelmitta 5 päivää sen jälkeen.
Ongelma on seuraava, nettiyhteys katkeaa koko talosta ihan yhtäkkiä. Välillä jopa useita kertoja päivässä, ja ainoa tapa saada yhteys takaisin, on käynnistää reititin uudelleen.
Tämä voi tapahtua ihan milloin vain, joskus ihan nettiä selaillessa, ja jopa silloin kun katselemme TV:tä digiboksin kautta, jolloin kuva pysähtyy ja netti katkeaa.(Tämä on tapahtunut aikaisemminkin)
Tätä on jatkunut jo jonkun aikaa, alkaa jo olla turhauttavaa tämä jatkuva reitittimen uudelleenkäynnistäminen.
Ongelma ei ole modeemissa/reitittimessä, ja sen varmistimme perjantaina kun kokeilimme toista reititintä.
Yksi ystävä ehdotti seuraavaa toimenpidettä: Puhelinkeskuksen portin resetoiminen etänä
Olisiko tuo mahdollista tehdä? Meiltä alkaa ideat loppumaan, seuraavaksi otamme luultavasti yhteyttä puhelimitse, jos ei tuokaan vaihtoehto auta tai ole mahdollinen.
Ongelmia nettiyhteyden kanssa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.