Terve!
Tänään on ilmentynyt ongelmia sähköpostiin pääsyn kanssa. Joskus tuo väittää että kirjautumistietoni ovat väärin, mutta tuota ensin mainittua useammin tapahtuu sitä että pääsen kirjautumissivulta eteenpäin, mutta sivu jää vaan lataamaan. Joskus pääsen jopa tästäkin pidemmälle, ja tulee joitan painikkeita esille mutta sähköposteja en ole tänään päässyt katsomaan kuin ehkä kaksi kertaa. Ja yrityskertoja on paljon enemmän..
Onko tämä joku yleinenkin ongelma?
Ongelmia sähköpostiin pääsyssä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.