Moi
Thomson TG789vn (ohjelmistoversio 8.C.H.2) on alkanut pudottamaan WiFi yhteyttä itsestään. Aluksi luulin että vika on tabletti laitteessani, mutta nyt olen huomannut että samaa tapahtuu myös matkapuhelimella. Eli laitteen yhteys lakkaa toimimasta, sitten kun käyttää WiFin pois päältä ja laittaa päälle niin yhteys tulee takaisin. Kokeilin buutata Thomsonin verkkohallintavalikon kautta. Kokeilin myös siirtää sen kanavalle jota ei ollut tässä naapurustossa käytössä kenelläkään muulla. Ei vaikutusta kummallakaan. Mikä avuksi?
Sivu 1 / 1
Hei PPH76,
Laitamme Thomsonillesi ohjelmistopäivityksen nyt alkuun, niin voisit testailla yhteyden toimivuutta vielä sen jälkeen.
Tapahtuuko pätkiminen ainoastaan langattomassa verkossa? Kaapelin kanssa yhdistetyt laitteet toimivat kokoajan?
Jos ongelma ei siis kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Laitamme Thomsonillesi ohjelmistopäivityksen nyt alkuun, niin voisit testailla yhteyden toimivuutta vielä sen jälkeen.
Tapahtuuko pätkiminen ainoastaan langattomassa verkossa? Kaapelin kanssa yhdistetyt laitteet toimivat kokoajan?
Jos ongelma ei siis kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Kaapeli toimii. Ei auttanut tuo päivitys, pitää ottaa yhteyttä vikapalveluun.
Moi
Yritin soittaa vikapalveluun, mutta aika loppui kesken, en päässyt läpi ennen kahdeksaa.
Yritin myös tehdä vikailmoituksen netin kautta mutta sain eteeni typerät vaihtoehdot joista mikään ei sovi vikaan (samat itseasiassa mitä se aivoton puhelinrobotti tarjosi):
-Yhteys ei toimi lainkaan
-Yhteys pätkii
-Yhteys hidastelee
Onko asiaa mahdollista hoitaa netin kautta, en enää aio käyttää aikaani tuohon puhelimessa jonotukseen.
Yritin soittaa vikapalveluun, mutta aika loppui kesken, en päässyt läpi ennen kahdeksaa.
Yritin myös tehdä vikailmoituksen netin kautta mutta sain eteeni typerät vaihtoehdot joista mikään ei sovi vikaan (samat itseasiassa mitä se aivoton puhelinrobotti tarjosi):
-Yhteys ei toimi lainkaan
-Yhteys pätkii
-Yhteys hidastelee
Onko asiaa mahdollista hoitaa netin kautta, en enää aio käyttää aikaani tuohon puhelimessa jonotukseen.
Hei PPH76
Voit laittaa tuon vikailmoituksen netin kautta ja valitse aiheeksi vaikka "yhteys pätkii" koska sitähän se wlan yhteys nyt palvelureitittimessä tekee. Laita sitten lisätietoihin tarkempi vikakuvaus asiasta kuten esim. olet tänne kirjoitellut.
Voit laittaa tuon vikailmoituksen netin kautta ja valitse aiheeksi vaikka "yhteys pätkii" koska sitähän se wlan yhteys nyt palvelureitittimessä tekee. Laita sitten lisätietoihin tarkempi vikakuvaus asiasta kuten esim. olet tänne kirjoitellut.
Laitoin tuon virheilmoituksen neuvonne mukaan verkosta. Nyt minulle tuli sieltä vastaus jossa kerrotaan että verkkoyhteydessä ei ole vikaa, eli ilmeisesti eivät edes viitsineet lukea sitä vikailmoitusta vaan pelkästään ajoivat sen verkkoanalyysin läpi.
Onko nyt tosiaan soitettava tuohon maksulliseen numeroon jos Soneran lähettämä modeemi rikkuu? Mietin vain että jos hinta on 2e minuutti ja puhelu kestää vaikka 10 minuuttia niin saanhan minä jo tuolla rahalla uuden WiFi reitittimen kaupasta. Muutenkin tämä alkaa jo olemaan siinä rajoilla että viitsinkö kauheasti jatkaa vian selvittelyä, mutta kai tämä siihen perustuukin, väsytystaktiikalla saadaan asiakas korjaamaan vika omaan laskuun.
Onko nyt tosiaan soitettava tuohon maksulliseen numeroon jos Soneran lähettämä modeemi rikkuu? Mietin vain että jos hinta on 2e minuutti ja puhelu kestää vaikka 10 minuuttia niin saanhan minä jo tuolla rahalla uuden WiFi reitittimen kaupasta. Muutenkin tämä alkaa jo olemaan siinä rajoilla että viitsinkö kauheasti jatkaa vian selvittelyä, mutta kai tämä siihen perustuukin, väsytystaktiikalla saadaan asiakas korjaamaan vika omaan laskuun.
Hei, verkonhallintamme on tutkinut ilmoittamanne vian. Vikaa verkosta ei löytyny
t. Tarvittaessa saatte apua modeemi- ja tietokoneongelmiin Helpson palvelusta
0600-10100(1,99e/min). T. Sonera
Hei PPH76,
Pahoittelut tuosta. Siinä on pieni virhe käynyt. Sinulle on tilattu uusi palvelureititin ja sen pitäisi parin päivän sisällä olla postista noudettavissa. Saat siitä erillisen ilmoituksen kun paketto on noudettavissa.
Palautathan vanhan palvelureitittimen meille kun olet uuden vastaanottanut. Palautusosoite on:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Pahoittelut tuosta. Siinä on pieni virhe käynyt. Sinulle on tilattu uusi palvelureititin ja sen pitäisi parin päivän sisällä olla postista noudettavissa. Saat siitä erillisen ilmoituksen kun paketto on noudettavissa.
Palautathan vanhan palvelureitittimen meille kun olet uuden vastaanottanut. Palautusosoite on:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Ok, hyvä että asia lähti hoitumaan. Kiitokset.
Thomson TG789vn samoja ongelmia , eli wifi pätkii usein , täytyskö kokeilla tuota päivitystä vai miten edettäisiin..
Hei APo,
Voitaisiin tuolla päivityksellä lähteä liikkelle! Tein päivityspyynnön eteenpäin tästä. Kannattaa myös tutustua Thomson TG789 ohjeisiin tämän linkin kautta.
Voitaisiin tuolla päivityksellä lähteä liikkelle! Tein päivityspyynnön eteenpäin tästä. Kannattaa myös tutustua Thomson TG789 ohjeisiin tämän linkin kautta.
Jos sinulla esiintyy ongelmia langattoman lähiverkon muodostamisessa, voit koittaa muokata WLAN-asetuksia seuraavalla tavalla.
Huom! Älä tee muutoksia asetuksiin, jos et tiedä mitä olet tekemässä.
-Ota Power reduction -valinta pois päältä.
-Lyhennä SSID-tunnistetta alkuperäisestä Sonera-B8-65-C4-34 -tyyppisestä nimestä esim. muotoon sonera34.
-Vaihda Channel selection -valinta johonkin muuhun kanavaan.
-Muuta salausmuotoa, ota WPA+WPA2 pois ja vaihda tilalle pelkkä WPA tai WPA2 -salausmuoto.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.