Kyseinen ongelma on ollut jo useamman kuukauden ja yleensä kestää muutaman tunnin päivässä tai pidempään. Ohessa logi:
tracert 91.192.208.208
Tracing route to 208.gamingdeluxe.co.uk e91.192.208.208]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 7 ms 7 ms 6 ms dsl-hkibrasgw2-fed0de00-1.dhcp.inet.fi i80.222.2
08.1]
3 7 ms 6 ms 6 ms 141.208.23.93
4 7 ms 7 ms 7 ms hkicore2-e-1-2-0.datanet.tele.fi t141.208.12.101
]
5 6 ms 6 ms 6 ms hkiasbr2-s0-0-0.datanet.tele.fi t141.208.8.14]
6 7 ms 7 ms 7 ms tdc.ficix2-tge.ficix.fi i193.110.224.36]
7 161 ms 161 ms 161 ms cpe.ge3-10.0xc3d76d8a.ldn2nxc7.customer.tele.dk
d195.215.109.138]
8 162 ms 161 ms 161 ms 89.238.128.74
9 158 ms 161 ms 162 ms 208.gamingdeluxe.co.uk e91.192.208.208]
Trace complete.
Kuten näette, yhteys customer.tele.dk
.195.215.109.138] joka ilmeisesti on teidän reitityskeskus lagaa ja pahasti, normaali ping on noin 50ms luokkaa.
Onko parannuksia tulossa ulkomaanyhteyksiin vai joudunko vaihtamaan palveluntarjoajaa?
Sivu 1 / 1
Näin mutu-tuntumalla heittäisin, että telian viime iltainen runkoverkon korjaus on syyllinen tähän ongelmaan.
Olisi mukava jos suomenkin soneran sivuilta saisi tietoa näistä ongelmista, kuitenkin iso osa Suomen Soneran asiakkaiden ulkomaanliikenteestä menee telian ruotsin runkoverkon kautta maailmalle.
Olisi mukava jos suomenkin soneran sivuilta saisi tietoa näistä ongelmista, kuitenkin iso osa Suomen Soneran asiakkaiden ulkomaanliikenteestä menee telian ruotsin runkoverkon kautta maailmalle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.