Skip to main content

Ongelmia verkkotallenteiden kanssa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Minulla on esiintynyt viime aikoina ihmeellisiä ongelmia verkkotallenteiden kanssa.
Jotkut tallennukset eivät lähde pyörimään ollenkaan ja joidenkin kanssa toiminnallisuus on vähinkäänkin ihmeellistä.
Eilen esimerkiksi aloin katsomaan dokumenttia jonka alussa kelasin hieman mutta kelatessa ohjelma hyppäsi aina alkuun. Kuitenkin normaalilla nopeudella katsoessa ohjelma näkyy ihan oikein. Mutta aika-jana näyttää ihmeellisiä lukemia kuin olisin kokoajan ihan ohjelman alussa.

1 kommentti

  • Faxaaja
  • June 1, 2011
Sama ongelma minulla ja käytännössä tekee tallennusten katsomisen aika tuskaiseksi. Eilenkin katsoin yhtä tallennettua leffaa ja puolivälissä yritin hypätä mainosten yli sillä |> napilla joka on kyllä aikaisemmin toiminut, niin ylläripylläri oltiin taas lähtöruudussa. Ainoa keino päästä takaisin leffan puoliväliin olisi ollut kelaus (joka on vain max 10x, kun joskus muistan nähneeni 25x). Jäi sitten leffan loppu näkemättä, en vaan ketutukseltani jaksanut enää tsempata.

Eli jossain vaiheessa nuo kelaukset ja hypyt mielestäni ovat toimineet melko hyvin, mutta viimeisimpien päivitysten myötä on menty huonompaan suuntaan.

Please, korjatkaa.