Ongelmia yhteydessä !
Hei ! Minulla on Langaton450 ja toiminut aiemmin suhteellisen hyvin, mutta nyt kun yhdistettiin toinen langaton niin niitä koneita ei saa yhtä aikaa päälle, vaikka yhteys olisi hyväkin. Narraamalla, juosten ja toiselta koneelta toiselle sammuttamassa ja yhdistämällä reititintä sekä modeemia, saan jommankumman koneen päälle. Juvan DIGI ja ATK-palvelut kävi tarkastamassa tilanteen ja epäili modeemia, jota olin itsekin epäillyt, koska mielestäni se joskus reakoi joskus ei ja vianmäärityskin antaa saman tuloksen. Modeemi on ollut vasta pari vuotta, voiko se olla jo sökö. Näkyykö muuten teillä ne minun yritykseni siellä päässä ja voitteko sen nojalla päätellä vian? ATK-Särkinen pyysi ottamaan tään asian tiimoilta yhteyttä teihin ja niin konekin on käskenyt ottamaan yhteyttä palvelun tuottajaan. Odottelen vastaustanne ja ehdotuksianne tilanteen korjaamiseksi. terveisin Johanna
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.