Hei,
Sonera veti taloyhtiööni kuidun 2 vuotta sitten. Olen siitä asti odotellut että tulisi kuitunopeudet käytöön. Taloyhtiössäni (Ruorimiehenkatu 3, Espoo) on ethernet kaapelointi. Onnistuuko 100/10 yhteys tai isompi?
Mikäli tämä ei ole jostain syystä mahdollista, niin mitenkäs sitten ADSL tai VDSL yhteys? Tuleeko ne tuonne talojakamoon ja jatkuu siitä kuidulla vai meneekö ihan solmulle saakka kuparissa?
Terveisin
Asiakkaaksi haluava
Onko 100/10 tai 1000/100 liittymää saatavilla?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.