Skip to main content

Onko asiakaspalvelussa sähköposti käytössä?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 79 katselukertaa

Voiko asiakaspalveluun ottaa yhteyttä sähköpostilla?
Jos voi, niin mikä on osoite?
Kyselee Hanu

5 kommenttia

  • February 26, 2010
Asiakaspalveluumme ei voi olla yhteydessä suoraan sähköpostitse.

Voit kuitenkin olla sähköisesti yhteydessä asiakaspalveluumme Omien Sivujen Lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeen kautta. Lomakkeen käyttäminen vaatii kirjautumista Omille Sivuille Sonera matkapuhelinliittymän numerolla tai Sonera Laajakaista -liittymän tunnuksilla.

Asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä Omilta Sivuilta lähettämäsi viestin asiasta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • June 29, 2011
Hei,
Asia on tehty minusta nyt todella vaikeaksi, koska minulla ei ole "Omien sivujen" tunnareita ja puhelimessani on esto etten voi soittaa asiakaspalveluun. Asiani koskisi laajakaista asioita..

Miksi asiakaspalvelu on tehty näin monimutkaiseksi? Mielestäni pitäisi olla avoin kenttä tai sähköposti osoite käytössä.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

  • June 29, 2011
Hei jacmac, Omille Sivuille voit kirjautua käyttäjätunnuksella esim. asiakas-1 (löytyy jokaisesta laajakaistalaskusta) ja salasanalla. Jos olet antanut käyttäjätietoihisi puhelinnumerosi, voit tilata uuden salasanan. Omille Sivuille voi kirjaantua myös verkkopankkitunnuksilla. Käy katsomassa ohjeet ja lisätiedot tästä.

  • September 19, 2011
Niinamari kirjoitti:
Hei jacmac, Omille Sivuille voit kirjautua käyttäjätunnuksella esim. asiakas-1 (löytyy jokaisesta laajakaistalaskusta) ja salasanalla. Jos olet antanut käyttäjätietoihisi puhelinnumerosi, voit tilata uuden salasanan. Omille Sivuille voi kirjaantua myös verkkopankkitunnuksilla. Käy katsomassa ohjeet ja lisätiedot tästä.




lähetin myöskin sekä s.postia soneralle , että myös omien sivujen kautta peruutuksen tilauksestani , mutta eivät siis kumpikaan saavuttaneet ajoissa soneraa...

  • September 19, 2011
palosi-16: Tämä hoituikin kuntoon asiakaspalvelumme kanssa. Mukavaa syksyn jatkoa!