Onko @450 liittymällä olemassa ns. "modeemi kaappaus"-vaara
? Eli koneelläni ei tätä nykyä ole minkäänlaista suojaa paitsi Windowsin omaa palomuuria jne. Mistä sen huomaa että modeemi on kaapattu ennen kuin tulee seuraava lasku ? Kiitos ! ( anteeksi huonokielisyyteni )
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.