Skip to main content
Olin vasta Kanarian saarilla ja sain teiltä viestiä Roaming hinnoista joka on ihan Ok!

Mutta onko niitä ihan pakko lähetellä keskellä yötä? Eka satsi 4 viestiä tuli paikallista aikaa klo 4 yöllä eli Suomen aikaa klo 6 aamulla. Ja herätti koko huoneen kun piippaili 4 eri viestiä.

Ja kaiken varalta kai lähetätte saman viestin parin yön päästä uudelleen. Ja samaan aikaan. Tällä kerrallakin viestit herätti koko porukan mutta ei enää säikäyttänyt niinkuin eka kerralla.

Eikö noita vois ajastaa että tulisivat esim Suomen aikaa johonki aikaan iltapäivästä eikä anivarhain aamusta Suomenki aikaa?
Hei TellervoOnerva !

Viestit pitäisi tulla vain ja ainoastaan silloin kun puhelimesi rekisteröityy ulkomaiseen verkkoon. Eli aivan tavallisesta tilanteesta tässä ei ole ollut kyse. Kertomastasi päätellen puhelimesi on ilmeisesti tipahtanut verkosta/vaihtanut automaattisesti verkkoa, ja näin ollen viesti on tullut uudelleen ja uudelleen.

Roaming-hintatiedot pystyy myös estämään, jos et niitä jatkossa halua? Siinä tapauksessa voit lisätä tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin voimme muutoksen tehdä. Hintatietoviestejä voit hallinnoida myös Omat Sivut -palvelussa: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818

Viestin lähetysajasta teen vielä selvityksen mihin ajankohtaan ja millä kriteereillä ne on asetettu. Mutta palautteena vien kuitenkin eteenpäin tuon kirjoittamasi, eli jos tässä ei nyt ole ollut "vikatilanne" kyseessä, niin viestien lähetysaikaa olisi hyvä ajastaa myöhemmälle.

Vastaa