Ensinnäkin haluan antaa palautetta siitä, että mitään järkevää yhteydenottokanavaa ei ole. Minulla on esimerkiksi puhelimessani esto, jonka tähden en saa soitettua numeroonne kysyäkseni tilanteesta. Puhelinajat sieltä suunnasta ovat kiireettömille asioille.
Asiani koskee liittymääni. Minulla on ollut kerrostalossani ilmaisena ollut Kodin Netti Perus, liittymänumero 346-129502. Nyt kuitenkin taloyhtiö on vaihtamassa eri toimittajaan, jolta olenkin jo tilannut uuden netin.
Kevään aikana sain kaksi kirjettä asiasta, josta toisessa oli muistaakseni mainittu että 17.6.2014 on laitettu irtisanoutumaan tämä nettini. En pysty tällä hetkellä kirjettä tarkistamaan, sillä se on kotona. Muistelenko oikein, onko se tosiaan päättymässä, vai tarvitseeko minun kuitenkin tehdä irtisanominen? En todellakaan haluaisi tällaisesta palvelusta etenkin kun näyttää olevan vähän turhan vaikeaksi tehty tämä irtisanominen - miksi sitä ei ihan tosissaan voi tehdä esim. omien sivujen kautta?
Sivu 1 / 1
Hei satunnainen! Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Huomasin, että olitkin ollut muuta kautta yhteydessä ja liittymä irtisanotaan 1.7. Asia lienee siis kunnossa?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.