Hei,
Olen tilannut valokuitu liittymä kolme viikkoa sitten. Liittymänumero: 346-******
Zyxel722C84-boxi on tullut pari viikkoa sitten. Tietokeeni löytyy se zyxel modeemi mutta ei ole nettiyhteys. Olen yrittänyt ottaa suoraan seinältä ATK ethernet-kaapelin kytkentältä mutta ei sieltäkään päässyt nettiin.
Onko liittymä vielä käytettävissä tai missä vika voi olla?
Sivu 1 / 1
Hei Johnes,
Oletko löytänyt asunnosta huoneistojakamon. Jakamossa pitäisi olla vastaava määrä ethernet pistokkeita, kuin on asunnossa seinillä. Tämän lisäksi vielä 1-2 ylimääräistä. Nämä 1-2 paikkaa ovat nousu/runkokaapeleita, joihin yhteyden pitäisi tulla. Jos on 2 niin yhteys tulee toiseen näistä.
Kannattaa kokeilla kytkeä kone suoraan jompaan kumpaan näistä ja testata kummasta yhteys lähtee toimimaan.
Oletko löytänyt asunnosta huoneistojakamon. Jakamossa pitäisi olla vastaava määrä ethernet pistokkeita, kuin on asunnossa seinillä. Tämän lisäksi vielä 1-2 ylimääräistä. Nämä 1-2 paikkaa ovat nousu/runkokaapeleita, joihin yhteyden pitäisi tulla. Jos on 2 niin yhteys tulee toiseen näistä.
Kannattaa kokeilla kytkeä kone suoraan jompaan kumpaan näistä ja testata kummasta yhteys lähtee toimimaan.
Olen löytänyt huoneistojakamon. kaapeli menee nousu-pistokkeelta ATK 1:een. Olen kokeilut kytkeä kone suoraan nousu-pistokkeen ja ATK 1:een mutta ei mitään tapahtuu. Seuraavaksi yritän vaihtaa ja laittanut kaapeli ATK 2:een mutta sama juttu vielä. Kone ei edes tietää että kaapeli on kytkenyt kun ei tulee mitään signaalia.
Hei Johnes,
Sinulla oli nousupistokkeita asunnossa vain yksi ja tästä yhteys ei lähde toimimaan. Tässä tapauksessa kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme lähteä selvittämään ongelmaa.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Sinulla oli nousupistokkeita asunnossa vain yksi ja tästä yhteys ei lähde toimimaan. Tässä tapauksessa kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme lähteä selvittämään ongelmaa.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Hei,
Olen vielä yrittänyt kytkeä kaksi erilaista kaapelia mutta ei toiminut. Olen myös miettinyt että se kaapelin pää pitäisi valoa? Sitä se ei tee, joko tietokoneella tai nousu pistokkeella. Meillä on vaan yksi nousu ja sitten kaksi ATK. Olen testannut molemmat ATK.
Olen vielä yrittänyt kytkeä kaksi erilaista kaapelia mutta ei toiminut. Olen myös miettinyt että se kaapelin pää pitäisi valoa? Sitä se ei tee, joko tietokoneella tai nousu pistokkeella. Meillä on vaan yksi nousu ja sitten kaksi ATK. Olen testannut molemmat ATK.
Hei johnes
Riittää kun olet testannut tietokoneen / reitittimen yhteyttä suoraan yhteen nousupistokkeeseesi. Liittymäsi ei ole vielä kertaakaan toiminut joten siinä on jokin vika. Suosittelen jättämään asiasta vikailmoituksen niin saadaan ongelma korjattua!
Riittää kun olet testannut tietokoneen / reitittimen yhteyttä suoraan yhteen nousupistokkeeseesi. Liittymäsi ei ole vielä kertaakaan toiminut joten siinä on jokin vika. Suosittelen jättämään asiasta vikailmoituksen niin saadaan ongelma korjattua!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.