Hei!
Olen maksanut 24kk mokkulasopimuksen laskun 1kk ajalta 02.04. Luulin, että se on viimeinen. Nyt tuli kuitenkin karhulasku viimeiseltä kuukaudelta. Edellinen 40€ on maksettu 04.03. Laskutettiinko siinä tammi-helmikuun vain maalis-huhtikuun käytöstä? Onko maksukehotuksessa sama viitenumero kuin alkuperäisessä laskussa?
En muista enää edes päättyikö sopimus maalis- vai huhtikuun alussa...
Lisäys vielä, että solmiessani sopimuksen keskellä kuukautta maksoin koko ensimmäisestä kuukaudesta, ja viimeisen piti olla ilmainen.
Sivu 1 / 1
Maksukehotuslaskussa on sama viitenumero kuin alkuperäisessä laskussa, jota kyseinen maksukehotus koskee.
Voit tarkistaa vielä laskujen veloitusajat alkuperäisten laskujen erittelyosista. Laskun erittelyosa löytyy yleensä laskun käntöpuolelta. Voit tarkistaa laskujen tiedot kätevästi myös laskuarkistomme kautta.
Näyttää, että 4.3.2010 maksamallasi laskulla on veloitettu liittymän kuukausimaksua tämän vuoden tammi- ja helmikuun ajalta. Emme pääse kuitenkaan tarkemmin näkemään Liikkuva Laajakaista -sopimuksesi tietoja vaan tässä asiassa matkapuhelinpuolen asiakaspalvelumme pystyy auttamaan sinua.
Jos sinulla on kysyttävää Liikkuva Laajakaista -liittymästäsi tai liittymän laskuista, sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolen asiakaspalvelumme 0200 17000 (mpm/pvm) numeroon. Numeron valintavaihtoehdoista kannattaa valita vaihtoehto 1, matkapuhelin-, liikkuva laajakaista- ja nettitikkuasiat.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voit tarkistaa vielä laskujen veloitusajat alkuperäisten laskujen erittelyosista. Laskun erittelyosa löytyy yleensä laskun käntöpuolelta. Voit tarkistaa laskujen tiedot kätevästi myös laskuarkistomme kautta.
Näyttää, että 4.3.2010 maksamallasi laskulla on veloitettu liittymän kuukausimaksua tämän vuoden tammi- ja helmikuun ajalta. Emme pääse kuitenkaan tarkemmin näkemään Liikkuva Laajakaista -sopimuksesi tietoja vaan tässä asiassa matkapuhelinpuolen asiakaspalvelumme pystyy auttamaan sinua.
Jos sinulla on kysyttävää Liikkuva Laajakaista -liittymästäsi tai liittymän laskuista, sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolen asiakaspalvelumme 0200 17000 (mpm/pvm) numeroon. Numeron valintavaihtoehdoista kannattaa valita vaihtoehto 1, matkapuhelin-, liikkuva laajakaista- ja nettitikkuasiat.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Hei taas!
Mihin voisin lähettää "Valitus operaattorille laskutuksesta"-lomakkeen? Tulostinta ei ole, ja tunnukseni on jo suljettu joten en pääse kirjautumaan omille sivuille.
Mihin voisin lähettää "Valitus operaattorille laskutuksesta"-lomakkeen? Tulostinta ei ole, ja tunnukseni on jo suljettu joten en pääse kirjautumaan omille sivuille.
Sinun kannattaa ottaa puhelimitse yhteyttä matkapuhelinyksikkömme asiakaspalveluun numerossa 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Olen soittanut, ja sain samaan, yksinkertaiseen kysymykseen aina eri vastauksen eikä siis mitään selvyyttä. Kirjallinen pyyntö on kuulemma paras tapa saada asia pois päiväjärjestyksestä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.