Hei!
Olen maksanut 24kk mokkulasopimuksen laskun 1kk ajalta 02.04. Luulin, että se on viimeinen. Nyt tuli kuitenkin karhulasku viimeiseltä kuukaudelta. Edellinen 40€ on maksettu 04.03. Laskutettiinko siinä tammi-helmikuun vain maalis-huhtikuun käytöstä? Onko maksukehotuksessa sama viitenumero kuin alkuperäisessä laskussa?
En muista enää edes päättyikö sopimus maalis- vai huhtikuun alussa...
Lisäys vielä, että solmiessani sopimuksen keskellä kuukautta maksoin koko ensimmäisestä kuukaudesta, ja viimeisen piti olla ilmainen.
onko maksukehotus aiheellinen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.