Skip to main content
Nyt kävi niin, että mokkula oli kiinni läppärin usb-portissa ja vahingossa läppäriä siirrettäessä mokkula osui johonkin ja vääntyi. Itse usb-osa ei ole vahingoittunut, vaan muovinen varsi vääntyi ylöspäin. Mokkula on vasta pari kuukautta vanha. Onko sitä mahdollista saada Soneran kautta takuuhuoltoon, vai meneekö tällainen edes takuun piikkiin?
Jos laite hajoaa "muuten vain", voidaan se toki vaihtaa. Itse aiheutettu vika ei kuitenkaan mene takuun piiriin, vaan näissä tapauksissa asiakas joutuu ostamaan itse uuden mokkulan jos laite ei toimi.

Muuten mokkulan merkillä ei ole suurta merkitystä, kuin sen osalta että laite täytyy olla joko operaattorivapaa, tai operaattorilukittu Soneralle. Lisätietoja saat matkapuhelinasiakaspalvelustamme numerossa 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa