tilasin liittymään nopeuden noston, ja vahvistusviestissä oli että se on voimassa tästä päivästä lähtien. kun katsoo lähiverkkoyhteyden tila kohtaa, siellä ilmoitettu nopeus on kuitenkin sama kuin aiemminkin. pitääkö mun päivittää modeemi jotenkin tai jotain muuta tehdä?
ja vielä semmoinen, että mitä tämä tarkoittaa? se tulee microsoft windows update sivulla, eikä pysty tarkistamaan päivityksiä. tosin käytössä on automaattiset päivitykset, mutta jostain syystä moni tärkeä päivitys on epäonnistunut. myöskään windows one care ei kelpuuta tätä vistan tarkistukseen enää, vaan ilmoittaa että on väärä käyttöjärjestelmä????
"Kirjaudu tietokoneeseen järjestelmänvalvojana tai Järjestelmänvalvojat-ryhmän jäsenenä, jotta voit asentaa päivityksiä tästä sivustosta. Jos käyttöjärjestelmäsi on Windows XP, voit tarkistaa, oletko järjestelmänvalvoja, avaamalla Ohjauspaneelin Käyttäjätilit -toiminnon."
Sivu 1 / 1
Lähiverkkoyhteys ilmoittaa sen nopeuden, mihin verkkokortti pystyy. Itse yhteysnopeuden testaamiseen löydät ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme.
Mitä tulee Windows Updateen, niin Windowsin ilmoittaman polun kautta kannattaa varmistaa, että olet kirjautunut Windowsiin sen pääkäyttäjätilillä. Muuten päivitys ei onnistu.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Mitä tulee Windows Updateen, niin Windowsin ilmoittaman polun kautta kannattaa varmistaa, että olet kirjautunut Windowsiin sen pääkäyttäjätilillä. Muuten päivitys ei onnistu.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
en löydä kyseistä polkua, mutta ei tähän ole tehty muita käyttäjätilejä kuin yksi. jotain häikkää siinä on enkä tiedä miten korjata asia?
Onhan Windows kuitenkin aito ja asennettu käyttäen joko tietokoneen mukana tullutta lisenssinumeroa tai Windowsin levyn mukana tullutta lisenssiä? Ongelma saattaisi mahdollisesti johtua siitä, että Windows ei ole aito ja koneelle on asentunut esimerkiksi juuri Windowsin päivitysten mukana Windows genuine validation tool, joka tarkistaa käyttöjärjestelmän aitouden.
Lisätietoja ongelmaan voit etsiä Microsoftin tukisivuilta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Lisätietoja ongelmaan voit etsiä Microsoftin tukisivuilta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
windows on sellainen joka teiltä ostetun koneen mukana on tullut, joten mitä te myytte...
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Onhan Windows kuitenkin aito ja asennettu käyttäen joko tietokoneen mukana tullutta lisenssinumeroa tai Windowsin levyn mukana tullutta lisenssiä? Ongelma saattaisi mahdollisesti johtua siitä, että Windows ei ole aito ja koneelle on asentunut esimerkiksi juuri Windowsin päivitysten mukana Windows genuine validation tool, joka tarkistaa käyttöjärjestelmän aitouden.
Lisätietoja ongelmaan voit etsiä Microsoftin tukisivuilta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Voi herranenaika näitä " asiantuntijan" kommentteja. Kannaisiko olla kommentoimatta, jos ei asiasta ole hajuakaan. Tuolla vikakuvauksella ei ole mitään tekemistä windowsin aitouden kanssa.
hanne kirjoitti: en löydä kyseistä polkua, mutta ei tähän ole tehty muita käyttäjätilejä kuin yksi. jotain häikkää siinä on enkä tiedä miten korjata asia?
Vie vaikka kone huoltoon jollekin oikealle asiantuntijalle, niin tulee tuokin ongelma kuntoon.
-shadows-
ps. Onhan tärkeistä tiedostoista varmuuskopiot ajantasalla
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.