Skip to main content

onko oikein tarkoituksellista ??

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hankin ensin @450 liittymän mökille antennin kera kun ei ollut 3G saatavuutta v. 2009.
Sitten keksitte nostaa liittymän kk-maksun pilviin, ja huomasin että 3G toimii, joten mokkula kokeeksi.
Kaksi viikkoa (liittymän koeaika) toimi kuin unelma, nopeudet 6-7M, no huh huh.
Nyt 24kk sopimukseen sitoutuneena voi vain todeta että kaukana on alkuajan toiminta, liekö tarkoituksellista, että saadaan sitoutumaan sopimukseen, ja nopudet tippuu ja jatkuva yhteyden katkeaminen on jokapäiväistä...
KIITOS

1 kommentti

  • April 30, 2012
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin katsoa tilannetasi tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Vaihtoehtoisesti voit korvata asiakasnumerosi matkapuhelinnumerolla, ilman ensimmäistä nollaa.