Onko Soneralla aina näin omituista touhua??
Minä tuosa kävin avaamassa tupla netin sillon ku se oli tajouksessa 29,90/kk. elikkäs tuossa 27.10.2011 ja oon vartoillu sen aukeemista siittä lähtien. ensin käväsin sonera pisteellä kysymässä et kauankohan vielä kestää, nii sieltä sanottiin et kyl se kohta aukee. Sit kulu kuukausi nii ei mittään.. no soitimpa sit tuonne asiakas palveluun niin ekalla kertaa siä VITN TÖYKEE asiakas palvelia töksäytti et ei oo rekisteröitynyt ja sellasta no se siittä sitten. Siitä suivaantuneena kun kerran vittuileen aletaan nii päätin et sinne en ainakaan enää ikinä soita!!! No kulu kuukausi ja totesin et tuota elisan kaistaa ei meille saa nii keräsin ylpeyteni ja otin puhelimen ja soitin asiakas palveluun niin ilmeisesti oli ruoka aika tai jotain vastaavaa en oikeen kunnolla saanut selvää mutta mikäli oikein ymmärsin niin ei ollut rekisteröitynyt ja mut yhdistettiin johonkin ooteltuani puoli tuntia totesin että Sonera laskuttaa myös asiakas palvelu numeroista niin laitoin luurin kiinni. No viimeksi kävin taas sonera pisteellä nii kyllä ne ihmetteli ja se kait siitä sitten. Nyt en enää tiedä että onko mulle aukeemassa Soneran adsl kaista vai ei, kyllähän mää tällä saunalahden netti tikullakin pärjäilen vaikka huonolla kelillä saattaa mennä yli 5min. sähköpostin aukeemiseen mut ei kai mulla ilmeisesti oo kauhee kiire.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.