Meillä on laajakaista (Koti-Tv) pätkinyt jo pidemmän aikaa, ja korjaamassa sitä on käyty useamman kerran. Tälläkin viikolla.
Thomsonin romu vaihdettiin Intenoon ja toimi hieman paremmin.
Meiltä laskutettiin taannoinen asentajakäynti, ja soitin siitä asiakaspalveluun, sanoen etten todellakaan maksa kun kaveri vaihtaa seinäpistokkeen nokkani edessä ja kun edelleen yhteys jatkaa pätkimistään.
Uudelleen kävi rassaamassa yhteyksiä tuonkin käyntinsä jälkeen.
Eli satasen töpselinpää jää maksamatta. Asiakaspalvelusta tuli viesti, että maksa vain normaali kuukausimaksu samalla viitteellä ja unohda tuo asentajakäynti.
Nyt tuli sitten karhukirje. Maksa tai menee perintään.
Mulla tulee nyt mieleen kohtuullisen painokelvottomia, mutta en niitä tässä päästele. Puhelimella kuitenkin näyttää olevan turha koettaa, nettisivuilla ja laskulapussakin sanoo asiakaspalveluajaksi 8-20, mutta automaatti pahoittelee kaikkien jo laitumille lähteneen klo 17.
Tällä menolla Sonera AIVAN VARMASTI vaihtuu Elisaan, jahka tästä skeidasta eroon jotenkin pääsen...
Näin meillä. Terveisin Janne
Sivu 1 / 1
Hei JpsH,
Tässä oltiin menty aika pahasti metsään. Pahoittelemme tästä sinulle aiheutunutta vaivaa. Olitkin ehtinyt olemaan meihin tänään jo yhteydessä ja asia on selvityksessä.
Tässä oltiin menty aika pahasti metsään. Pahoittelemme tästä sinulle aiheutunutta vaivaa. Olitkin ehtinyt olemaan meihin tänään jo yhteydessä ja asia on selvityksessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.