Onko tämä hyvää asiakaspalvelua??
Vaihdoin vanhasta Sonera liittymästä uuteen Sonera-näppärään. Myyjä olisi voinut katsoa milloin edellinen laskutuskausi päättyy ja laittaa uuden alkamaan vasta siitä Mutta ei. Minulle tuli lasku vanhalta laskutuskaudelta 10.1.-9.2. Ja koska uusi laitettiin alkamaan heti eli 6.2. niin siitä oli lätkaisty kuukausimaksu(14,90) kolmelta päivältä tähän samaan. Eli päällekkäisyyttä rutkasti. Tästä ei tule kuin vihaiseksi itselleen ja myyjille, jotka tällaista tekevät.
A
Hei tryke! Olen samaa mieltä, että tässä tapauksessa muutos olisi kannattanut ajoittaa laskutusjakson alkuun ja myyjän olisi tämä pitänyt huomata.
Voidaan tehdä niin, että vähennät uuden paketin maksun 14,90€ laskun loppusummasta. Hyvitän sen täältä käsin kokonaisuudessaan. Maksettavaksi jää siis 29,18€. Toivottavasti tämä sopii.
Voidaan tehdä niin, että vähennät uuden paketin maksun 14,90€ laskun loppusummasta. Hyvitän sen täältä käsin kokonaisuudessaan. Maksettavaksi jää siis 29,18€. Toivottavasti tämä sopii.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.