Moi!
Olen viimeksi koittanut vuonna 2010 sonera viihde palvelua ja minun oli pakko irtisanoa se kun se ei yksinkertaisesti toiminut. Nyt sain kirjeen jossa luvattiin ilmaista käyttöä puoleksi vuodeksi, joten ajattelin että ei kait voi mitään hävitä jos vielä antaa mahdollisuuden..
Ajattelin katsoa game of throneseja kun olen jäänyt pahasti jälkeen sarjan tapahtumista, mutta eihän tämä räpellys toimi. Pari jaksoa olen saanut katsottua silloin JOS tämä laitos vain suostuu alkaa toistamaan mitään. Joka ikinen kerta kun koittaa alkaa videota toistamaan puskee ilmoituksen että: "Toisto keskeytyi. Yritä uudelleen". Ja voi pojat, saa sitä yrittää uudelleen. On koitettu mozillalla, chromella, kirjautua ulos ja sisään, käynnistää selain uudestaan ja lopulta räpyttää tuntitolkulla selaimen päivitys nappia. Eikä muuten suostu toistamaan myöskään mitään muutakaan kanavaa tai television puolelta mitään. Onneksi tästä paskasta ei tarvitse maksaa mitään, mutta kalliiksi on meinannut käydä kun on meinannut tavarat alkaa jo lentelemään seinille. Googlettelemalla selvisi ainakin sen verran että vikaa on ilmennyt viimeisen parin vuoden aikana muillakin, joten kehitystyöhön on selvästi panostettu.
Käyttöjärjestelmänä on windows 7 64bittisenä ja kehitystyöhön en jaksa tämän enempää panostaa. Enkä myöskään aio palvelusta tulevaisuudessa maksaa.
PS. Nyt lähti taas toistamaan uutta jaksoa, päälle tunti piti vain taas odotella edellisen päättymisen jälkeen. Vosi vituttaa jos joku olisi pyytänyt vaikka kaverit katsomaan jotakin tämän palvelun kautta maksukanavilta...
Sivu 1 / 1
Hei Jeppppe,
Ikävä kuulla että mobiiliviihteen kanssa on ollut ongelmaa. Lisäisitkös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta hieman paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kerrotko samalla mitkä versionumerot sinulla on Firefoxista ja Chromesta. Minkä nettiyhteyden yli olet palvelua käyttänyt?
Ikävä kuulla että mobiiliviihteen kanssa on ollut ongelmaa. Lisäisitkös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta hieman paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kerrotko samalla mitkä versionumerot sinulla on Firefoxista ja Chromesta. Minkä nettiyhteyden yli olet palvelua käyttänyt?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.