Ei pääse lisäämään sähköpostilaatikoita, ei pääse rakentamaan kotisivua, kun aina vain tulee ilmoitus:
"Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma
Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen."
Pitäisiköhän kaikkien ottaa oppia Sonerasta ja tehdä kotisivut tuolla tyylillä? Kyllä pääsisi helpolla. :-(
Ei maar. Kovin on kädetöntä ollut viime päivinä tämän firman toiminta.
Sivu 1 / 1
Omat Sivut -palvelusta voi tehdä yhden muutostilauksen kerrallaan. Vikailmoitus voisi johtua siitä, että olet yrittänyt tilata mahdollisesti lisäpostilaatikkoa kotisivun aktivoitintitilauksen ollessa vielä kesken.
Oletko kokeillut tilata lisäpostilaatikkoa uudelleen? Jos tuo vikatilanne jatkuu edelleen kannattaa ehdottomasti tehdä vikailmoitus käyttämällä Vikailmoituslomaketta.
Oletko kokeillut tilata lisäpostilaatikkoa uudelleen? Jos tuo vikatilanne jatkuu edelleen kannattaa ehdottomasti tehdä vikailmoitus käyttämällä Vikailmoituslomaketta.
Katja kirjoitti: Omat Sivut -palvelusta voi tehdä yhden muutostilauksen kerrallaan. Vikailmoitus voisi johtua siitä, että olet yrittänyt tilata mahdollisesti lisäpostilaatikkoa kotisivun aktivoitintitilauksen ollessa vielä kesken.
Oletko kokeillut tilata lisäpostilaatikkoa uudelleen? Jos tuo vikatilanne jatkuu edelleen kannattaa ehdottomasti tehdä vikailmoitus käyttämällä Vikailmoituslomaketta.
Voi voi teidän kanssanne. Kun en ole päässyt tekemään ensimmäistäkään lisäpostilaatikkoa. Sama tekninen ongelma vaivaa myös kotisivu-valikkoa, jonne ei pääse, kun taas tulee ilmoitus teknisestä viasta.
Tilanne oli tämä eilen. Tilanne oli tämä myös tänään, koko päivän. Jätin eilen ilmoituksen viasta. Ei näytä olevan mitään vaikutusta. Ei teitä näytä aidosti asiakkaan ongelmat kiinnostavan. Vaikea tehdä muuta johtopäätöstä.
PS. Lisäys. Tänä aamuna (3.12.2010) soitin sitten asiakaspalveluun. Tarkistuksen jälkeen selvisi, ettei Soneran asentaja ollut kuitannut verkkoon tekemäänsä asennusta ja linjan liittämistä minun kohdallani. Siksi lisäpostilaatikkojen ottaminen käyttöön tai kotisivujen avaaminen ei tuottanut kohdallani tulosta.
Sovitusta linjan kytkemispäivästä luistetaan ensin kolme vuorokautta ja lopuksi jätetään vielä tekemättä tämä kuittaus, mikä estää asiakasta saamasta hänelle kuuluvia palveluita. Verkkoon jätetyt vikailmoituksetkin on näköjään jätetty omaan arvoonsa eli niiden tekemisestä ei ole mitään hyötyä. Jos en olisi itse soittanut asiakaspalveluun, niin ties kuinka kauan tämäkin ongelma olisi jäänyt korjaamatta.
Liian kova kiire? Ammattitaidottomuutta? Välinpitämättömyyttä asiakkaista? Tehkää itse johtopäätöksenne.
VanhaJaKiukkuinen: Jos sinulla on jo tiedossa Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.