Skip to main content

Onko teillä soneralla rahkeita?

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Vitu* vellihiuhusut ettekö saa yhteyksiä topimimaan..... Aikanaan estitte että muut operaattorit ei tule teidän markkinoille niin nyt kiitätte kuluttajia...