Skip to main content

Onko Yle 1 Ja yle 2 Lakko Vai Miksei Näy Kemissä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Olis Kiva Jos Olisitte Ilmoittaneet Omilla Häiritiedote sivulla jos ongelmia kaapeli tvssä vai minkä takia teillä on moinen sivu jos ette viitsi ilmoittaa vaikka vika kestänyt koko aamun onko tuo häiritiedote sivulle ilmoittaminen teiltä vioista niin vaikeeta vai kallista VASTAUSTA ODOTAN

1 kommentti

  • November 30, 2011
Hei karikemi!
Yleistä vikaa Kemin alueella ei ole tiedossamme. Laitoin aiempaan viestiisi linkin ohjeisiin, josta löytyy vinkkejä Kaapeli-TV ongelmatilanteisiin. Mikäli näistä ei ole apua, olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme.