Onko Yle 1 Ja yle 2 Lakko Vai Miksei Näy Kemissä
Olis Kiva Jos Olisitte Ilmoittaneet Omilla Häiritiedote sivulla jos ongelmia kaapeli tvssä vai minkä takia teillä on moinen sivu jos ette viitsi ilmoittaa vaikka vika kestänyt koko aamun onko tuo häiritiedote sivulle ilmoittaminen teiltä vioista niin vaikeeta vai kallista VASTAUSTA ODOTAN
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.