Skip to main content
Perjantaina 14.3. soitin - maanantaina 17.3. luvattiin olla yhteydessä puhelinlaskusta, ei ole kukaan soittanut! Olen joutunut jo kahteen kertaan selvittämään teidän virheitänne laskutuksessa, se on aina melkein kaksi euroa kun soittaa asiakaspalveluunne - missä palvelu. Olen ollut kuitenkin vasta tämän kuun asiakkaanne...

En löytänyt teille muuta kanavaa ottaa yhteyttä, en aio enää soittaa, ensimmäinen laskuni erääntyy 31.3. ja sitä en maksa ennekuin se minulle selvitetään. Uuden operaattorin tulen etsimään pikaisesti, ensimmäinen lasku ja tälläinen vaiva

Hannu K.
Moi hannuk! Emme mielellään hoida yksityiskohtaisia laskutusasioita näin julkisen keskustelupalstan kautta, mutta pystytkö laittamaan yksityisviestiä Facebookissa? Osoite on www.facebook.com/sonera ja sitä kautta asia saadaan varmasti hoidettua.
Hei Johannes, En käytä FB:tä. Asiakasnumerolla 10 XXXX XXXX löydät varmasti puhelinnumeroni, odotan soittoanne...
hannuk: Tarkennatko vielä, että mitä haluat tietää tuosta uusimmasta laskusta. Mikä siinä on mielestäsi väärin? Piilotan tuosta edellisest viestistäsi asiakasnumerosi koska asiakaskohtaisia tietoja ei kannata kirjoittaa julkiselle palstalle.
Asia olisi helppo keskustella puhelimessa, mutta operaattorilta ei ilmeisesti puhelinta löydy?

Laskussa on paketti+vajaa kymmenen euroa yritysnro puheluita jotka hyvitetty (se meni oikein), silti lasku on paketti plus noin 10€, kukaan ei ole osannut kertoa mistä se muodostuu?

Toinen asia ihmetytti, laskutuskausi 28.2. - 10.3 ja silti täysi pakettilasku, vajaalta kaudelta?
Laskun eräpäivä meni tänään, toivottavasti siirsitte sitä että ei tarvitse seuraavaksi turhasta karhuamisesta aloittaa keskustelua. Odotan edelleen selvitystä laskusta? En voi maksaa kun en tiedä mistä maksan.

HannuK

Vastaa