Onkohan liika perintää...
Talvella puhelimessa soneran asiakaspalvelusta otettiin yhteyttä minuun. Minulle luvattiin 900 minuuttia puoleen hintaan siis 50 % alennuksella, kun voimassa oleva tarjous kausi päättyy(joka oli 900 minuuttia 30 % alennuksella 12 kk). Edellinen tarjous kausi on päättynyt ja minä luulin että uusi tarjous tulee voimaan, mutta ei taaskaan soneran palvelu toiminut, etteikö teihin tarvitse ottaa yhteyttä. Mutta voisitteko ystävällisesti selvittää mistä johtuu, miksi laskussani ei ollut 50% hyvitystä, joka minulle luvattiin talvella. Siis oliko se tammi- helmikuuta, tarkkaa päivää nyt ei juuri muista, mutta lupaus oli kuitenki että uusi tarjous (900min 50% alennus 3kk) on heti voimassa, kun edellinen tarjous päättyy.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.