Elokuun puolivälin paikkeilla otin yhteyttä Helpsoniin 24mb laajakaistani hitauden takia. Helpsonista tekivät etänä tiettyjä toimenpiteitä. Niiden ansioista tietoturva "meni pois päältä" ja asiakaspalvelija avasi "kokeiluversion", koska minä en löydä koodeja/tunnuksia tietoturvan uudelleen käynnistämiseksi. Mistä nuo koodit voi saada? Vai pitääkö minun tilata uusi tietoturva nyt kun kone ilmoittaa että käyttöoikeutta on 5pv enää jäljellä? Minulla 24kk laajakaistasopimus.
Sivu 1 / 1
Jos liittymässä on tilattuna Sonera Tietoturva, löydät sen lisenssin Omilta sivuilta. Näin lisenssiavain löytyy Omien sivujen vanhemmalla näkymällä:
- Kirjaudu Omille sivuille osoitteessa http://www.sonera.fi sillä käyttäjätunnuksella, jolla tietoturva on tilattu.
- Valitse otsikon Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta alta Tietoturva
- Otsikon Tilatut palvelut alla näkyy Sonera tietoturvan tilaus ja ohjelman lisenssiavain.
Uudessa Omat sivut näkymässä voit valita kirjautumisen jälkeen suoraan linkin Tietoturva otsikon Palvelut alta.
Sonera Tietoturvan nykyistä asennusta ei tarvitse poistaa ja asentaa uudelleen, vaan riittää että kirjoitat lisenssinumeron jo asennetulle 30 päivän kokeiluversiolle.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
- Kirjaudu Omille sivuille osoitteessa http://www.sonera.fi sillä käyttäjätunnuksella, jolla tietoturva on tilattu.
- Valitse otsikon Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta alta Tietoturva
- Otsikon Tilatut palvelut alla näkyy Sonera tietoturvan tilaus ja ohjelman lisenssiavain.
Uudessa Omat sivut näkymässä voit valita kirjautumisen jälkeen suoraan linkin Tietoturva otsikon Palvelut alta.
Sonera Tietoturvan nykyistä asennusta ei tarvitse poistaa ja asentaa uudelleen, vaan riittää että kirjoitat lisenssinumeron jo asennetulle 30 päivän kokeiluversiolle.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.