Kyllä on törkeetä "asiakaspalvelua" asiakaspuhelinnumerossa. 2 tunnin jonotus päättyy siihen, että vastausaika on nyt päättynyt kello on 20! Väliin tulee vaan mainoksia tiesithän, että sitä ja tätä voi tehdä verkossa ja verkko pullollaan hymyileviä ihmisiä. Vaan kun kaikkeen ei löydy vastausta netistä!!!
Sivu 1 / 1
Pahoittelut, että olit joutunut jonottamaan pitkään asiakaspalveluumme.
Jos kysymyksesi ei ole vielä selvinnyt, voit lähettää kysymästäsi asiasta viestin asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeella, jolloin asiakaspalveluumme on sinuun yhteydessä asiasta.
Toinen vaihtoehto puhelinsoitolle on varata aika asiakaspalveluumme ajanvarauskalenteristamme. Tällöin asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä kalenterista varattuna aikana.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kysymyksesi ei ole vielä selvinnyt, voit lähettää kysymästäsi asiasta viestin asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeella, jolloin asiakaspalveluumme on sinuun yhteydessä asiasta.
Toinen vaihtoehto puhelinsoitolle on varata aika asiakaspalveluumme ajanvarauskalenteristamme. Tällöin asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä kalenterista varattuna aikana.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.