Tilasin puhelinmyynnistä URHO-total kanavapaketin ilmaiseksi marraskuun loppuun asti. Kanava sinänä on aivan onneton esitys - pelkkää kotimaan jääkiekkoa. Vein kortin takaisin Sonera-pisteeseen, jossa pyysivät vielä soittamaan Soneran asiakaspalveluun 0200-17000 paketin perumiseksi. Olen soitellut asiakaspalvelun numeroon useita kertoja ja kuunnellut varmaan parin tunnin ajan mainoksia tekstiviestillä tilattavista kanavapaketeista yms kyllästymiseen asti. Onko tarkoitus, että asiakaspalveluun ei vastata, jos asiakas ilmoittaa jonottaessaan haluavansa perua kanavapaketin?!
Hyvästi Sonera..
Sivu 1 / 1
Hei,
asiakaspalvelumme jonoajat vaihtelevat ja välillä palveluumme joutuu jonottamaan. Jonotusaika ei ole palvelunsa lopettaville asiakkaille tokikaan pidempi. Olemme avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30, toivottavasti saat asian hoidettua mahdollisimman pian.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
asiakaspalvelumme jonoajat vaihtelevat ja välillä palveluumme joutuu jonottamaan. Jonotusaika ei ole palvelunsa lopettaville asiakkaille tokikaan pidempi. Olemme avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30, toivottavasti saat asian hoidettua mahdollisimman pian.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.