Skip to main content

Onnistuuko useamman digiboksin samanaikainen käyttö?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 38 katselukertaa

Hei,

Eli onnistuuko useamman digiboksin samanaikainen käyttö yhdessä liittymässä jos taloudessa on useampi TV?

Eli jos esim. ostaa tallentavan digiboksin lisäksi, niin voiko toista käyttää samassa liittymässä?Jos ei onnistu, niin onko muutosta mahdollisesti tulossa?

2 kommenttia

  • March 20, 2012
Hei!

Jos tarkoitat, että onko Sonera Viihdepakettiin mahdollista saada useampi digiboksi/liittymä, vastaus on ikävä kyllä ei. Jos taloudessa on useampi TV, on toki mahdollista käyttää toisia televisioita esim. kaapelidigiboksin kautta (olettaen, että kyseessä on kaapelitalous).

Muutosta tähän ei ainakaan näillä näkymin ole tulossa, mutta olen laittanut toiveesi palautteena eteenpäin. Kiitos kehitysehdotuksestasi!

  • March 20, 2012
Kaapeli-TV:tä ei ole, vain Koti-TV.

Useampi TV löytyy, joten olisi mukava jos useampi digiboxi olisi mahdollista kytkeä verkkoon.