Hei,
Eli onnistuuko useamman digiboksin samanaikainen käyttö yhdessä liittymässä jos taloudessa on useampi TV?
Eli jos esim. ostaa tallentavan digiboksin lisäksi, niin voiko toista käyttää samassa liittymässä?Jos ei onnistu, niin onko muutosta mahdollisesti tulossa?
Onnistuuko useamman digiboksin samanaikainen käyttö?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.