Skip to main content
Vaihdoin laajakaista liittymäni DNA:sta Soneraan. Ei mennyt ihan niin kuin luvattiin 😞
Liittymän luvattiin olevan auki lähes välittömästi, mutta ei ole auki edelleenkään ja viikon verran on jo odoteltu...
Liittymän piti aueta Ma 21.6 klo18 mennessä.
Ti 22.6 soitin asiakaspalveluun, sieltä minut yhdistettiin johonkin tukipalveluun, jonka kanssa käytiin laitteet läpi - omissani ei ollut vikaa ja he aikoivat etätyönä yrittää avata linjan ja se aukesikin Ke 23.6 ja toimi sen päivän moitteetta.
To 24.6 aamulla soitti Empowerin työntekijä ihmetellen, mikä vika liittymässä on, kun on vika ilmoitus tehty - hänelle kun oli ilmoitettu, että liittymän saa avata vasta Ke 23.6 (ihmettelin kun soitti vasta To aamuna tätä kertoakseen), no yllätys puhelun jälkeen liittymä ei enään toiminutkaan - ADSL-valo ei pala modeemissa, eikä auta sammuttelu...
Ei muuta kuin taas jonottamaan ja soittamaan asiakaspalveluun ja sitten jonottamaan ja soittamaan vikapalveluun, soitin myös Empowerin miehelle, jonka numero jäi puhelimeen, mutta hän ilmoitti vaan, että tuskin saa yhteyttä enään To 24.6 kuntoon, kun on juhannuskin... Reilu kerho :0
Nyt sitten koko viikon lopun on ollut "netti pimennossa" . Nettitikun kans olen käynyt vain sähköpostin lukemassa. Kun ei alle 1M nopeudella viitsi paljon sivuja aukoa, kun on tottunut 8M nopeuteen ja nyt tämä uusi pitäisi olla 24M... Just kun ois mielellään lukenut tapahtumia, kun ei tule aamulehteäkään....
Mielessä vaan pyörii, että maksanko tosiaanki 40€/kk tikun käytöstä ja kasvatan puhelin laskua soittelemalla asiakas- ja vikapalveluun...
Asiakaspalvelusta sanotiin, että DNA:n kans on ollu ongelmia, mutta en ihan tällaista odottanut...
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa