Osa maksukanavista on TAAS vaihteeksi pimeenä, ainakin Loimaalla. Yrittäkää nyt ihan oikeasti saada nää maksukanavat kuntoon, kun ihmiset maksaa niistä. Viimeisien kuukausien aikana ongelmia on ollut yhtenään.
Ja kun jotakin tulee, niin heti viestiä häiriötiedotteisiin, niin tietää, että ongelma on edes huomioitu. Tämän kertainen ongelma koskee ainakin kanavia VH1, Travel Channel, Cartoon Newtork, TCM, History Channel ym.
Sivu 1 / 1
Tilasin lauantaina 4.9. Surf-kanavapaketin.
Toistaiseksi kanavista näkyy vain kaksi, Animal Planet ja National Geographic.
Muista tulee vain herjaa "Ei käyttöoikeutta". Myyntipalvelusta kanavapakettia on yritetty aktivoida jo pariin otteeseen ilman tulosta ja neuvottu sitten soittamaan vikapalveluun.
Jonotin juuri vikapalveluun 64 minuuttia pääsemättä läpi ja sitten puhelu katkesi.
Soneran palvelupyyntölomakkeilla näyttää olevan tilapäinen huoltokatko, sekin tie on siis tukossa.
Jos tätä lukee joku Soneran puolesta, niin tehkää ihmeessä jotain
Kaapelikorttini numero on 020 1470 2097, minä en jaksa enää...
Toistaiseksi kanavista näkyy vain kaksi, Animal Planet ja National Geographic.
Muista tulee vain herjaa "Ei käyttöoikeutta". Myyntipalvelusta kanavapakettia on yritetty aktivoida jo pariin otteeseen ilman tulosta ja neuvottu sitten soittamaan vikapalveluun.
Jonotin juuri vikapalveluun 64 minuuttia pääsemättä läpi ja sitten puhelu katkesi.
Soneran palvelupyyntölomakkeilla näyttää olevan tilapäinen huoltokatko, sekin tie on siis tukossa.
Jos tätä lukee joku Soneran puolesta, niin tehkää ihmeessä jotain
Kaapelikorttini numero on 020 1470 2097, minä en jaksa enää...
Nyt illalla on aiemmin mainitsemani Surf-paketin kanavat näkyneet normaalisti.
Mainitsemasi jonotusaika on jo ihan kohtuullinen . Itseltä menee hermot yleensä jo viiden minuutin jälkeen.
Vähän lisäresursseja asiakaspalveluun saattaisi auttaa.. Anyway, toivottavasi saat kanavat näkymään.
vpsalmi kirjoitti: Tilasin lauantaina 4.9. Surf-kanavapaketin.
Toistaiseksi kanavista näkyy vain kaksi, Animal Planet ja National Geographic.
Muista tulee vain herjaa "Ei käyttöoikeutta". Myyntipalvelusta kanavapakettia on yritetty aktivoida jo pariin otteeseen ilman tulosta ja neuvottu sitten soittamaan vikapalveluun.
Jonotin juuri vikapalveluun 64 minuuttia pääsemättä läpi ja sitten puhelu katkesi.
Soneran palvelupyyntölomakkeilla näyttää olevan tilapäinen huoltokatko, sekin tie on siis tukossa.
Jos tätä lukee joku Soneran puolesta, niin tehkää ihmeessä jotain
Kaapelikorttini numero on 020 1470 2097, minä en jaksa enää...
Mainitsemasi jonotusaika on jo ihan kohtuullinen . Itseltä menee hermot yleensä jo viiden minuutin jälkeen.
Vähän lisäresursseja asiakaspalveluun saattaisi auttaa.. Anyway, toivottavasi saat kanavat näkymään.
MisterX kirjoitti: Nyt illalla on aiemmin mainitsemani Surf-paketin kanavat näkyneet normaalisti.
Mainitsemasi jonotusaika on jo ihan kohtuullinen . Itseltä menee hermot yleensä jo viiden minuutin jälkeen.
Vähän lisäresursseja asiakaspalveluun saattaisi auttaa.. Anyway, toivottavasi saat kanavat näkymään.
Yritin itse asiassa kolme kertaa. Ensin ilmoitettiin, että jonotusaika on yli 30 minuuttia, pistin puhelun poikki.
Tuntia myöhemmin uusi yritys ja ilmoitettiin odotusajan olevan yli 20 minuuttia, katkaisin taas suosiolla.
Tunnin päästä vielä kerran ja nyt ei odotusajasta varoitettu enää mitään. Tällä kolmannella kerralla roikuin sitten linjoilla tuon 64 minuuttia...
Kaapeli-TV-verkon maksukanavien häiriö on korjattu
Soneran TV-palveluissa ollut häiriö on korjattu.
Vika alkoi 6.9.2010 klo 12
Vika korjattu 7.9.2010 klo 9:35
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
Eipä toimi vieläkään Lappeenrannassa ainakaan Discoveryn kanavapaketti (eikä bonuskanava), vaan herjaa tuota "ei käyttöoikeutta". Boksin valikoista kun katsoo, niin tilaus päättyi sen mielestä elokuun vika päivä, vaikka vielä eilen vai toissapäivänä nuo kanavat toimivat moitteetta. Pitääkö tuo tilaus jotenkin sitten manuaalisesti "uusia", että nuo saa näkymään taas, vai eikö sitä vikaa ole oikeasti vielä korjattukaan, on vaan tuo ilmoitus saatu aikaiseksi näpytellä?
Aspaan jonotin sen puoli tuntia ennen kyllästymistä.
Soneran omat tilastot näyttävät viikolle 35 seuraavia vasteaikoja:
Tekninen asiakaspalvelu 0206 90101
Kaikki liittymät keskim. vastausaika 4 min 5 sec, vastattu alle minuutin 33 prosenttia
Jos tälle viikolle tullaan ilmoittamaan samansuuruisia vastausaikoja ihmettelen suuresti, mistä hilseestä ne arvotaan?
Tekninen asiakaspalvelu 0206 90101
Kaikki liittymät keskim. vastausaika 4 min 5 sec, vastattu alle minuutin 33 prosenttia
Jos tälle viikolle tullaan ilmoittamaan samansuuruisia vastausaikoja ihmettelen suuresti, mistä hilseestä ne arvotaan?
Eilen jonotin puoli tuntia.
Tänään kun soitin, ilmoittivat vastausajan olevan yli neljä minuuttia. Jonotin yli puoli tuntia ja sitten puhelu katkesi itsestään.
Rahaa rahaa lankeaa Soneralle mutta ongelmat ei muutu.
Hieno homma tukkia tuo nettipalvelupyyntökin.
Eilen tuli boxi ja taitaa lähteä tänään asiakaspalautuksena takaisin. Ei toimi boxi niin kuin ei asiakaspalvelukaan.
Hyi, hävetkää ; (
Tänään kun soitin, ilmoittivat vastausajan olevan yli neljä minuuttia. Jonotin yli puoli tuntia ja sitten puhelu katkesi itsestään.
Rahaa rahaa lankeaa Soneralle mutta ongelmat ei muutu.
Hieno homma tukkia tuo nettipalvelupyyntökin.
Eilen tuli boxi ja taitaa lähteä tänään asiakaspalautuksena takaisin. Ei toimi boxi niin kuin ei asiakaspalvelukaan.
Hyi, hävetkää ; (
Kuluttajaviraston nettisivuilla on valmiita valituslomakkeita, joilla voi hakea korvausta esimerkiksi asiakaspalvelun kustannuksista.
On kohtuutonta, että asiakas joutuu maksamaan voidakseen valittaa toimimattomasta tuotteesta.
Se, mikä Soneran asiakaspalvelussa näyttää tällä hetkellä pitävän paikkansa on lupaus odotusajan pituudesta. Se ei alitu koskaan.
On kohtuutonta, että asiakas joutuu maksamaan voidakseen valittaa toimimattomasta tuotteesta.
Se, mikä Soneran asiakaspalvelussa näyttää tällä hetkellä pitävän paikkansa on lupaus odotusajan pituudesta. Se ei alitu koskaan.
Ihme tapahtui ja pääsin sinnikkään soittelun jälkeen läpi tekniseen asiakaspalveluun ja näen jo peräti 23 kanavaa luvatuista 29:stä.
Epätietoisuuteni koskee nyt noita puuttuvia kanavia. Pitäisikö soittorumbaa jatkaa vai tyytyä tilanteeseen.
Maksukanavapaketteja taitaa koskea sama periaate kuin laajakaistaliittymiä.
On olemassa teoreettinen nopeus ja todellinen nopeus, toisin sanoen teoreettinen kanavamäärä jonka voisit nähdä ja sitten todellinen, joka riippuu kulloisestakin tilanteesta.
Voisiko tämän periaatteen soveltaa Soneran laskujen maksamiseen eli maksaisi sen mukaan miten missäkin kuussa sattuu tilillä olemaan rahaa
Epätietoisuuteni koskee nyt noita puuttuvia kanavia. Pitäisikö soittorumbaa jatkaa vai tyytyä tilanteeseen.
Maksukanavapaketteja taitaa koskea sama periaate kuin laajakaistaliittymiä.
On olemassa teoreettinen nopeus ja todellinen nopeus, toisin sanoen teoreettinen kanavamäärä jonka voisit nähdä ja sitten todellinen, joka riippuu kulloisestakin tilanteesta.
Voisiko tämän periaatteen soveltaa Soneran laskujen maksamiseen eli maksaisi sen mukaan miten missäkin kuussa sattuu tilillä olemaan rahaa
vpsalmi kirjoitti: Ihme tapahtui ja pääsin sinnikkään soittelun jälkeen läpi tekniseen asiakaspalveluun ja näen jo peräti 23 kanavaa luvatuista 29:stä.
Epätietoisuuteni koskee nyt noita puuttuvia kanavia. Pitäisikö soittorumbaa jatkaa vai tyytyä tilanteeseen.
Maksukanavapaketteja taitaa koskea sama periaate kuin laajakaistaliittymiä.
On olemassa teoreettinen nopeus ja todellinen nopeus, toisin sanoen teoreettinen kanavamäärä jonka voisit nähdä ja sitten todellinen, joka riippuu kulloisestakin tilanteesta.
Voisiko tämän periaatteen soveltaa Soneran laskujen maksamiseen eli maksaisi sen mukaan miten missäkin kuussa sattuu tilillä olemaan rahaa ;-)
Hyvä pointti tuon laskun suhteen. Miksi pitäisi maksaa siitä tuotteen osasta, jota ei ole toimitettu. Jos tilaat nettikaupasta esim. viisi levyä, mutta saavat toimitettua vain kolme, niin kolmesta varmastikin laskutetaan.
Onko noi kuusi kanavaa, jotka sulla ei näy, mahdollisesti samoja, jotka mainitsin aloitusviestissäni? Niiden kanssa on nimittäin ollut ongelmia viime aikoina. Joku aika sitten oli parin viikon jakso, jolloin kyseiset kanavat näkyivät vain klo. 07-19, vaikka ovat pääasiassa 24h-kanavia.
MisterX kirjoitti:
Hyvä pointti tuon laskun suhteen. Miksi pitäisi maksaa siitä tuotteen osasta, jota ei ole toimitettu. Jos tilaat nettikaupasta esim. viisi levyä, mutta saavat toimitettua vain kolme, niin kolmesta varmastikin laskutetaan.
Onko noi kuusi kanavaa, jotka sulla ei näy, mahdollisesti samoja, jotka mainitsin aloitusviestissäni? Niiden kanssa on nimittäin ollut ongelmia viime aikoina. Joku aika sitten oli parin viikon jakso, jolloin kyseiset kanavat näkyivät vain klo. 07-19, vaikka ovat pääasiassa 24h-kanavia.
Joo, samoja on kanavat.
Uusien kanavapakettitilausten valtuutuksessa oli muutaman päivän ajan vikaa. Vika korjattu 8.9.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.