Skip to main content

Osoitteen ja liittymämuodon vaihdossa ongelma

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Vaihdatin liittymän mukanani uuteen asuntooni, johon tein puhelimitse sopimuksen valokuitu-liittymästä. Sovittuna vaihtopäivänä 28.6.2013 edellisestä osoitteesta katkesi netti. Uuden osoitteessa oli(on edelleen) dsl purkki paikallaan ja dsl valo syttyi 28.6.2013 noin klo 16-19 tienoilla.

Kone tunnistaa soneran netin ja ohjaa kaiken liikenteen soneran sivuille opastaen, että osta tästä hyvä nettiliittymä. Eli netti toimii, mutta liittymä ei ole jostain syystä aktivoitunut. Omat tiedot-sivuilla näen vain vanhan liittymäni tiedot. Lisäksi mikäli yritän hallinnoida kyseistä liittymää sivu estää sen sanomalla , että liittymä on käsittelyssä.

Sain tekstiviestillä ilmoituksen liittymän asentamisesta 28.6.2013, mutta en koskaan ole saanut ilmoitusta, että nyt on kaikki kunnossa. Tosin tämä on jo toinen liittymän vaihto, mitä minulla on ollut, eikä kummallakaan kerralla ole ole vahvistusviestiä tullut liittymän toimivuudesta. (Tosin edellisessä osoitteessa netti toimi sovittuna päivämääränä).

Tilasin tälle päivälle soiton teidän asiakaspalvelusta. Henkilö, joka minulle vastasi kummasteli tilannetta ja totesi siirtävänsä puhelun jonnekkin, ja hellurei tässä on kohta 4 tuntia kuunneltu jonotusmusiikkia.

Asiakasnumero sekä liittymänumerot pitäisi löytyä profiilitiedoista.

Kysymykset:
Onhan tilanne nyt niin että koska koneeltani liikenne ohjautuu teidän sivuille, ei minun laitteistossani voi olla vikaa?
Miten voi olla mahdollista, että netissä olevat tilanteen mukaan päivittyvät jonotusaika-arviot sanovat keskimääräisien jonotusaikojen olevan 0-6 minuuttia ja pidätätte ihmisiä puhelinlinjoilla yli 4 tuntia?

Ps: Puhelu oli varattu netistä niin, että minulle soitettiin. Mikäli teiltä soitettu puhelu on siirrossa saatu jonotukseen käsiteltyä niin, että joudut tästä jotain maksamaan(ilman että siitä mitään mainitaan), niin vähintään asiakkuuteni teille tulee loppumaan