Hei,
Muutin ja vaihdoin Soneran laajakaistan uuteen osoitteeseeni. Sonerakaupassa sanoivat, että toivomuksen mukaan 17.10. vaihtuu laajakaistani uuteen osoitteeseen. Noin 1½ viikon jälkeen laajakaistaa ei näy eikä kuulu vieläkään... Olen useamman kerran soittanut Soneran asiakaspalveluun ja vikapalvelunumeroon sekä käynyt Sonerakaupassa ja vastaus on ollut joka kerralla, että syy on laajakaistan toimituksen puolella ja etteivät he tiedä missä on vika ettei laajakaistaani ole kytketty.
Jos yhteyteni ei aukea pian asentajien laiskuudesta/keksityistä syistä johtuen, joita ei voi asiakkaalle kertoa, teen reklamaation ja irtisanon tämän sopimuksen ja siirryn toisen operaattorin asiakkaaksi.
Olisi hyvä tietää edes syy miksei laajakaistaani ole kytketty tai mahdollisesti kuinka kauan pitää odotella !!!
Osoitteenmuutos ja puuttuva toimitus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.