Mitä jos nostaisit laajakaistasi nopeutta? Nopea laajakaista tuo internetin monipuoliset palvelut suoraan kotisohvallesi. Lisäksi se helpottaa esimerkiksi suosittujen netti- ja tv-palveluiden käyttöä sekä digitaalisen musiikin lataamista verkosta. Kun esimerkiksi elokuvan (4,5 Gt) lataaminen kestää 1 megabitin laajakaistalla 10 tuntia, selviät 100 Mbit/s yhteydellä samasta kuudessa minuutissa!
Yhä useammat asiakkaamme valitsevat itselleen 10, 24 tai 100 megabitin nopeuden.
Lue lisää Sonera Laajakaistasta
Tilaa lisää vauhtia laajakaistallesi soittamalla Myyntipalveluun 0800 133 133.
Kampanja on päättynyt
T. Sonera Asiantuntijat
Sivu 1 / 1
Siis toimiiko tämä etu nyt kun nostan käyttämällä (vaihda määräaikaseksi ja nosta nopeutta) linkkiä omilla sivuilla) ? KK-Maksu kohdassa ainakin näkyy eduton hinta.
Tilaa heti! Myyntipalvelu 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30)
Huomaathan, että voit nostaa nopeuttasi kätevästi myös Omilla Sivuilla. Tarjouksen saat kuitenkin vain myyntipalvelumme kautta.
Kuten tarjouksessa lukee...vain soittamalla... Ei siis omien sivujen kautta jos haluat tarjoushintaan homman saada. Näin se vain taitaa mennä....
Huomaathan, että voit nostaa nopeuttasi kätevästi myös Omilla Sivuilla. Tarjouksen saat kuitenkin vain myyntipalvelumme kautta.
Kuten tarjouksessa lukee...vain soittamalla... Ei siis omien sivujen kautta jos haluat tarjoushintaan homman saada. Näin se vain taitaa mennä....
Soitin tuonne myyntipalveluun, ei joutunut kauaa odottelemaan. Kysyin asiasta samalla ja henkilön mukaan asian pitäisi kyllä toimia omilta sivuiltakin. Käyttäen juurikin tuota (Muuta määräaikaiseksi ja nosta nopeutta linkkiä). Tein siis käskettyä ja vaihdoin Omilta sivuilta. (Hinta näyttää edelleenkin edutonta,joku bugi?) Henkilö puhelimessa lupasi seurata tilannetta kun samantien tein, ja muuttaa tarvittavasti.
Siis toimiiko nopeuden nosto omilta sivuilta, ilman erillistä soittoa asiakaspalveluun?
Sari kirjoitti: Siis toimiiko nopeuden nosto omilta sivuilta, ilman erillistä soittoa asiakaspalveluun?
Toiminee kyllä mutta on aika varmaa että tarjoushinta ei tule mukaan. Vaan myyntipalvelu on ilmainen numero joten sinne voi soitaa huoletta.
Toinen juttu on sitten se, onko tarjous sinulle voimassa? Minulle tarjottiin puhelimitse nopeuden nostoa 4 eurolla mutta hinta olisi noussut nykyisestä 11 euroa koska nykyisessä määräaikaisessa liittymässä on jo joku tarjous voimassa ja se 4 euron lisämaksu lasketaan ns. normaalihinnasta.
Itselläni ei mielestäni ole mitään tarjousta ennestään, siltikään en ole saanut tuota etua. vaan hinta on normaali? Nyt siis ensimmäinen kokonainen kuukausi laskutuksessa tuon noston jälkeen..
Kylläpä on hankalaa ja inhottavaa kun ei voi luottaa mihinkään...
Eli soitanpa jälleen sinne palveluun vaikkakin itse näitä tarvitsee seurata ja tarkkailla vaikka mitä luvataan...
Tännekkin kirjoitettu tieto kiinnostaa näköjään kuin kilo *.
Kylläpä on hankalaa ja inhottavaa kun ei voi luottaa mihinkään...
Eli soitanpa jälleen sinne palveluun vaikkakin itse näitä tarvitsee seurata ja tarkkailla vaikka mitä luvataan...
Tännekkin kirjoitettu tieto kiinnostaa näköjään kuin kilo *.
Asia kannattaa tosiaan varmistaa asiakaspalvelustamme. On toki mahdollista, että tarjoushinta on jäänyt tilaukselta jostain syystä pois, jolloin se täytyy lisätä manuaalisesti jälkeenpäin.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kas näin. Soitin tosiaan tuonne Myyntipalveluun ja sieltä pahoiteltiin unohdusta, hyvitetään seuraavassa laskussa. Eli siis aina täytyy tarkistaa asiat että toimivat niinkuin pitää. Jos ei sitä tee niin mahdollisuus tälläiseen on. Ja kannattaahan se käyttää xD.
Ja seuraavassa laskussa sama juttu, Hinta oli normaali, ei etua. Jälleen soitto asiakaspalveluun ja ihmeteltiin että kuinjkas näin oli sattunut, ja hyvitettiin seuraavassa laskussa. Ainoa juttu että hyvitys oli laskettu normaalihintaisesta summasta . Nyt soitin uudestaan ja jälleen eri ihminen ihmetteli että mitäs täällä on touhuttu ja lupasi että tästä eteenpäin homma toimii. Katsellaan.
Calderon kirjoitti: Ja seuraavassa laskussa sama juttu, Hinta oli normaali, ei etua. Jälleen soitto asiakaspalveluun ja ihmeteltiin että kuinjkas näin oli sattunut, ja hyvitettiin seuraavassa laskussa. Ainoa juttu että hyvitys oli laskettu normaalihintaisesta summasta . Nyt soitin uudestaan ja jälleen eri ihminen ihmetteli että mitäs täällä on touhuttu ja lupasi että tästä eteenpäin homma toimii. Katsellaan.
Uskotko että toimii...
Tarjousehdot ovat muuttuneet. Päivitetyt tiedot löytyvät ensimmäisestä viestistä.
T. Sonera asiantuntijat
T. Sonera asiantuntijat
Mites onko täällä kukaan muu törmännyt tämän edun kanssa tilanteeseen, jossa olisikin joutunut maksamaan enemmän kuin tuo 5 eur / kk normaalihinnasta laskien ?
Normaalihintani nykyiselle liittymälle on 26,90 € ilman tarjouksia mutta asiakaspalvelusta silti annettiin tarjoushinnaksi 33,90 €, perustuen siihen että nykyisen hinnaston alin normaalihinta on tuo 28,90 eur / kk.
Miksi näin ? Tarjouksessahan luvataan viiden euron lisälaskutuksella nopein saatavilla oleva nopeus eikä tarjouksen ehdoissakaan mainittu sanamuoto vaadi sitä, että ensin pitäisi päivittää liittymänsä johonkin muuhun hinnastossa mainittuun tasoon - tarkalleenhan ehdoissa lukee "5 €/kk lasketaan nykyisen hinnaston mukaisen nykyisen liittymän normaalihinnan päälle" josta ymmärtäisin, että kokonaisveloitus tarjouksessa olisi nykyinen velotus (joka siis on "nykyisen liittymän normaalihinta") lisättynä viidellä eurolla.
Miten on ?
Normaalihintani nykyiselle liittymälle on 26,90 € ilman tarjouksia mutta asiakaspalvelusta silti annettiin tarjoushinnaksi 33,90 €, perustuen siihen että nykyisen hinnaston alin normaalihinta on tuo 28,90 eur / kk.
Miksi näin ? Tarjouksessahan luvataan viiden euron lisälaskutuksella nopein saatavilla oleva nopeus eikä tarjouksen ehdoissakaan mainittu sanamuoto vaadi sitä, että ensin pitäisi päivittää liittymänsä johonkin muuhun hinnastossa mainittuun tasoon - tarkalleenhan ehdoissa lukee "5 €/kk lasketaan nykyisen hinnaston mukaisen nykyisen liittymän normaalihinnan päälle" josta ymmärtäisin, että kokonaisveloitus tarjouksessa olisi nykyinen velotus (joka siis on "nykyisen liittymän normaalihinta") lisättynä viidellä eurolla.
Miten on ?
mvuolant kirjoitti: Normaalihintani nykyiselle liittymälle on 26,90 € ilman tarjouksia mutta asiakaspalvelusta silti annettiin tarjoushinnaksi 33,90 €, perustuen siihen että nykyisen hinnaston alin normaalihinta on tuo 28,90 eur / kk.
Miksi näin ? Tarjouksessahan luvataan viiden euron lisälaskutuksella nopein saatavilla oleva nopeus eikä tarjouksen ehdoissakaan mainittu sanamuoto vaadi sitä, että ensin pitäisi päivittää liittymänsä johonkin muuhun hinnastossa mainittuun tasoon - tarkalleenhan ehdoissa lukee "5 €/kk lasketaan nykyisen hinnaston mukaisen nykyisen liittymän normaalihinnan päälle" josta ymmärtäisin, että kokonaisveloitus tarjouksessa olisi nykyinen velotus (joka siis on "nykyisen liittymän normaalihinta") lisättynä viidellä eurolla.
Miten on ?
Laajakaistaliittymääsi on on jostain syystä jäänyt vanha nopeusluokka, jota ei enää nykyään ole saatavilla eikä sitä myöskään löydy nykyisestä hinnastosta. Tämä aiheuttaa ristiriidan liittymän nykyisen kuukausimaksun ja tarjoushinnan välillä. Liittymäsi olisi pitänyt muuttua nykyisen hinnoittelun mukaiseksi vuoden 2009 alusta alkaen.
Mainitsemasi tarjous lasketaan nykyisen hinnaston mukaan. Tarjouskampanja ei koske 512/512k nopeusluokan nostoa arvoon 24/1M, vaan pelkästään nykyisen hinnaston nopeusluokkia. Hinta tarjoukselle on 1M/512k - nopeusluokan normaalihinta + 5 euroa kuukaudessa. Omasta mielestäni näinkin hyvin edullinen tarjous.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tarjousehtoja on päivitetty ja löytyvät ensimmäisestä viestistä.
T. Sonera asiantuntijat
T. Sonera asiantuntijat
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.