Kysymyksiä, osa tyhmiäkin:
- kun nyt neuvotaan vaihtamaan sähköpostiosoitteet ja F-secure osoitteet, miten 0n? riittääkö pelkkä omien sivujen salasanan vaihto? Miten tällainen vaihtelu vaikuttaa muihin perheenjäseniin? Siis minun koneeni on se pääkone - virusturva, palomuuri jne. Lapset kyllä pääsevät muurin läpi asennusten takia.Onhan heilläkin omat salasanat.Liittymäkin on perheliittymä.
Miten hoidan Webmeilin (Thunderbird) tällaisten mahdollisten muutosten jälkeen?
Ja vielä tyhmä juttu virusturva +:sta, vai mikä se laaja turva nyt olikaan... Miinulla "on" se, mutta en ole ehtinyt sitä asentamaan, miten se laiskuus nykyiseen virusturvaan vaikuttaa haitallisesti, vai aiheuttaako laikaasn?
Osoitteet uusiksi, tietovuoto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.