On mielenkiintoista, että yrityksen etusivuilta tai asiakastuen etusivuilta ei löydy linkkiä palautelomakkeeseen. Se täytyy tajuta etsiä hakutoiminnon avulla. Ei osoita mielestäni hirvittävän hyvää asiakaspalvelua tai nettisuunnittelua. Keskustele ja kysy -palsta on kyllä hyvä moniin tarkoituksiin, mutta henkilökohtaiseen asiakaspalveluun tämä ei tunnu aina olevan oikea paikka, eivätkä kaikki palautteen antajat näe tarpeelliseksi rekisteröityä sivustolle. Soneralta puuttuu mahdollisuus antaa palautetta ja pyytää siihen vastausta sähköpostitse. Ilmeisesti myöskään keskustelupalstan asiantuntijoilla ei ole kaikkiin kysymyksiin vastaamiseen tarvittavaa tietoa ja valtuuksia.
Toivottavasti asiakastuen sivustolle saadaan mahdollisimman pian helppo tapa ottaa yhteyttä ja saada vastaus ilman kirjautumista, soittamista tai muuta turhan hankalaa.
Ystävällisin terveisin,
Vailent
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.