Skip to main content

otatteko yhteyttä

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

otatteko yhteyttä minuun ennen kun minun netti sopimus päättyy helmikuussa vai voiko jo sopimuksen päivittää etuukäteen? miksi minä en voi saada tota 100megan valokaapeli yhteyttä vaikka minulla onpi jo valokaapeli sopimus

3 kommenttia

  • September 30, 2013
Moi repo8! Toki soitamme osalle asiakkaista ennen sopimusten päättymistä, mutta aivan kaikille ei ehditä pirauttelemaan. Sopimus on mahdollista päivittää myös ennen määräaikaisuuden päättymistä esim. soittamalla maksuttomaan myyntipalveluun 0800 133133. Voin tarkistaa saatavuuden myös täältä käsin, jos tarkistat vielä keskustelupalstan profiilin laittamasi asiakasnumeron. Tällä hetkellä sieltä puuttuu yksi numero, enkä löydä asiakastietojasi.

  • September 30, 2013
tässä on Asiakasnumero
xxxxx

  • September 30, 2013
Käytössäsi on jo nopein mahdollinen Valokuitu ADSL -liittymä eli 24/2 Mbit/s. Talossa oleva tekniikka ei valitettavasti tuota nopeampaa yhteyttä tue.

Hintakin näyttäisi olevan kohdillaan eli tässä tapauksessa pitäisin sopparin vielä ennallaan. Voisit vaikka laittaa meille päin viestiä alkuvuodesta, niin katsotaan sitten uutta tarjousta :)

Toki sopparin uusiminen onnistuu vaikka heti, mutta se tulisi hoitaa puhelimitse.

Ps. piilotin asiakasnumerosi, koska kyseessä on kuitenkin julkinen keskustelupalsta. Voit käydä lisäämässä sen kohtaan Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero, jolloin se ei näy muille käyttäjille.