Skip to main content

ottaako sonera ees vakavasti sitä jos liittymä ei toimi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

ottaako sonera sitä ees vakavasti ja jos on niin ettei asiakkaale saada kunnolla toimivaa liittymää kiinteästä että saa luvan sanoa sen irti kyllä mulla siihen keinot on ne suhdeet niin saan irtijokapauksessa joten mua ei laskuteta jos ei toimivaa liittymää saaha mutta ottaako sonera asian vakavasti jos netti ei toimi niinkö pitää

2 kommenttia

  • May 25, 2012
Ei varmasti ota vakavasti, jos spammaa keskusteluforumit täyteen samasta asiasta ;)

  • May 25, 2012
Hei tero12345678 !

Asiasi on siis hoidossa. Kyllä me Soneran Asiakaspalvelussa vakavuudella asiakkaittemme asiat hoidetaan ja niin hyvin kuin vaan tilanne antaa myöten.